O chlapech

O chlapech

Anotace: O tom, jak nás trápí

Úvaha o mužském rodu

Proč tolik ubližují? Mají někteří city? Dalo by se hodně polemizovat, v podstatě je toto téma nekonečné, bohužel i v mnoha případech tragické. Mnoho holek i kluků zakončí svůj život velmi brzy kvůli lásce. Tolik trápení a utrpení si způsobujem navzájem, ale proč?! Nedokážeme být dost upřímní na to, abychom ukončili své vztahy nebo závazky. Je to odstrašující, copak nestojíme ani za férové ukončení?! Asi ne, protože pak by to všechno vypadalo uplně jinak. Snažíme se být hodné, pečovat o vás atd. v mnoha případech to oceníte, ale né natolik, abyste s námi měli nějaké závazky. My se vnucujeme, dolézáme jak můžeme, ale pro vás je to otrava. Jste dobyvatelé, baví vás to a proto, když máte snadný cíl, přejdete ho bez povšimnutí, a nebo si všimnete, ale skončí to zase jen špatně. Lži, přetvářka, sladké řeči,žehlení, to vše vám jde,ale na následky nemyslíte. Je vám jedno jak to skončí, hlavně, že si užijete. Sobectví je hnusná vlastnost. Zkoušíte co vydržíme. Jdete do extrému a pak vznikají jen utrpení. Jakmile zjistite, že máte na víc holek najednou využíváte toho co to jde! Klamete líp, jak optické klamy a to je na tom nejhorší. Myslíme si jak vás neznáme, pomalu vás uctíváme, ale po čase zjistíme co jste zač a cítíme se zraněné, ublížené, pokořené. Copak si to zasloužíme?Jsme stvořené k tomu abychom o vás pečovaly, ale bohužel vy jste zase stvoření k tomu abyste nás dobývali a když vám to jde lehce, tak ztrácíte zájem. Bohužel někdy si uvědomíte, že jste udělali chybu a v hodně případech ne. Ublíženému člověku zůstanou šrámy, které mu vždy budou připomínat co se stalo. Někdy bych si přála, aby ste si vyzkoušeli být v naší kůži, všechny ty pocity, všechno co kvůli vám prožíváme, jak se trápíme, to by vás možná přivedlo některé k rozumu, ale nemůžeme to ovlivnit, takže se toho nikdy nedočkáme, pokud vy nebudete chtít být aspoň minimálně rozumní.Některé názory jsou možná povrchní, ale vždycky založené na faktech! V této úvaze se hodně lidí může poznat,nebo také ne, záleží jaký je člověk. Ale nic nezměníme. Údajně platí heslo: mužům se líbí blondýnky, ale berou si brunetky. Nechci tím nic naznačit jen se zamyslete který způsob života by pro vás byl lepší. Kde kdo všeho lituje, není lepší rozmýšlet a nelitovat? Proto poslední rada: VZPAMATUJTE SE!!!! Platí to pro všechny pohlaví, protože každý chybujeme!!!
Autor jaja017, 16.05.2008
Přečteno 425x
Tipy 4
Poslední tipující: PoeziGirl, 0-0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to dobrý.....Mám podobnou úúvahu :) Tak si ji přečti :D

21.05.2008 21:35:00 | PoeziGirl

No jo, ale nechci se snižovat k tomu, abych je napodobovala. Stačí že to dělá spousta holek v pomstě. K čemu to je? Akorát jsme pak onačované za děvky a podobné výrazy. Jak se říká, čas vše vyléčí =o)

17.05.2008 21:41:00 | jaja017

Teda že bych zrovna musela ty jemné typy...
Ženské jsou taky potvory, zkus být taky a třeba se chlapi chytí za nos:D

17.05.2008 10:17:00 | Grafomanická MIA

Já vím, že jsou i vyjímky, proto jsem psala, že se v tom někteří poznají a někteří ne :o) ale poukazuju spíš na to že je to čím dál horší. Proto by sme si měli vážit jeden druhého a když už neopětuju city, tak to dám najevo trochu jemně né drsně přece jen jsme citlivá stvoření =o)

17.05.2008 00:48:00 | jaja017

Všichni chlapi nejsou stejní , jsou i tací co si Vás váží , co se kvuli Vám taky trápí a navíc Vy taky nejste zrovna nějaký andílci . Tím se nechci zastavat nějakejch blbečků , kterym jste lhostejný , ale jsou prostě i chlapi který se k Vám chovaj hezky . Neřikám že jsem nějakej svatoušek ale snažim se k Vám chovat co nejlépe , jak jen to jde , i když mi to neni třeba opláceno...

16.05.2008 22:42:00 | lubry

pravda...víc se k tomu říct nedá

16.05.2008 21:48:00 | 0-0

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí