Dáš mi... dárek???

Dáš mi... dárek???

Anotace: Co s kytkama? Já radši stromy...

S poslední hlavičkou růže se ze začínajícího vztahu vytrácí poslední střepy originality.
Kdo říká, že chci kytky? Nechci. Mám radši stromy, třeba.
Proč mi někdo z lásky nevyřeže rakev? Nebo nevymodeluje urnu? Nerezervuje místo na hřbitově? Nevymaluje hrobku?
Místo toho - srdce z perníku. Už čtvrté. Sežrala jsem ho. Připadala jsem si jako barbar, ale co naplat, perník mi chutná možná víc než marcipán. Do mramoru bych se asi těžko zakousla, co? Zůstal by navěky a ještě by měl využití.
Můžete mi někdo z lásky složit operně metalovou skladbu, prosím? Darovat labutí srdce v křišťálové lahvi? Kytky čmajznuté z kostela? Jen ne prosím pugét růží... jo?
Darujte mi prosím z lásky uměle vytvořený ostrůvek ve tvaru pentagramu uprostřed Atlantského oceánu, a vanu z trosek Titaniku,

tank, abych měla čím jezdit do školy,

ledovou sochu z vody z míst, kde bývala Atlantida, takovou, která se neroztopí,

knihu, která mě navždy uvězní ve svém ději,

film, který nemá konec ani začátek,

jídlo, které bude chutnat jako jakásik nebeská mana, neboť pořád nevím, jestli to není jen pambíčkářská fáma,

prostě cokoli,
jen ne sto jedna růží a srdce s perníku.

Ale můžete mi zasadit perníkový strom, na kterém by kvetly fialové a černé růže, které nevadnou.
Z lásky, samozřejmě.
Autor Grafomanická MIA, 19.05.2008
Přečteno 951x
Tipy 40
Poslední tipující: Toda, Ledová víla, Isquieasuus, Kwítko, Alasea, dablik007, Lacosta1, saddova, just me, Marco, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

Dobry, fakt ze jo..:-)

24.10.2008 20:56:00 | dablik007

tož to me dostalo :-) ale mila Mio, ja te rada nemam , takze nedostanes nic :-)..a nebo preci..lidi mam rada vsechny, tak nejak lidsky...co kdybych ti " z Lasky" dala do zubu?? :))
nic proto tobe nemam,ale tak vis jak..bylo by to z lasky :))

20.09.2008 14:55:00 | saddova

to je úžasný, hrozně vtipný a originální, miluju když má někdo takovou fantazií jako ty, možná jí mám taky akorát jí v sobě tak nějak zapomínám budit, tak díky, možná se teď trochu vzpamatuje :)jo a strašně dobře se ty tvoje věci čtou :)

22.07.2008 22:44:00 | just me

tak to se mi moc líbilo.. vážně pěkné, krásné!

17.06.2008 23:02:00 | Caracol

to je tvoje nejlepší!

10.06.2008 15:39:00 | 11477

tak to je krása...nádherně napsané s krásnou pointou=)

02.06.2008 20:23:00 | Nevermind

Tady je někdo přehnaně skromný, co? Hezky napsaný, fakt:)

31.05.2008 23:48:00 | Mademoiselle S.

bezva,moc hezky napsané,takové jiné...každý jsme jiný.Super tip..pro Tebe

31.05.2008 13:08:00 | Mraveneček

ooo, to není málo skromné... ale až se najde ten, co se potopí do hlubin tvého srdce a vyloví tu zapomenutou porcelánovou vanu.. to bude ten pravý..

30.05.2008 22:14:00 | Dilla

ó! to je dobře, že nejsi obyčejná. na druhou stranu, pokud víš, že ta obyčejná růže(hehe, mi vždycky růže připomínaly hřbitov...) nebo perníkové srdce, je darované z lásky, pak není co řešit. je to těžké. ale originalita rozhodně není na škodu. a hlavně. uměle vytvořený ostrov ve tvaru pentagramu? jsem si jistá, že jsi jediná na světě, kdo něco takového chce:D ovšem ne, že bych neměla taky nějaké takové hezké přání (radioaktivního korýše, nejlépe kraba, do klece...) ovšem na tebe očividně nemám.

24.05.2008 19:47:00 | jacobs

Tak tohle je to nejlepší, co jsem kdy na literu četla. Smekám

20.05.2008 15:51:00 | Sushino

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí