Chybíš mi

Chybíš mi

Anotace: Vzpomínky zůstanou

Už jsem si myslela, že jsem na tebe zapoměla. Zapoměla jsem na to, že si mi před rokem ublížil. Otevřela jsem složku s fotkami v PC. A ten pocit, nepopsatelný pocit smutku, je zpátky. Chybíš mi, tak moc mi chybíš. Za celou dobu se nenašel nikdo, kdo by to prázdné místo po tobě zaplnil. Vytáhla jsem cd s našimi písničkami a vzpomínám. Vzpomínám na den, kdy jsem tě poprvé líbala, kdy jsme se poprvé milovali. Vzpomínám na tvé dlaně, které hladily mou tvář. Tvé mužné ruce hladily mé tělo. To všechno mi moc chybí. Začals žít svůj život a já do něj nepatřím. Tvé srdce ukradla jiná. Jiná, kterou si chceš za pár měsíců vzít. A mě ses ani nezeptal. Já vím,nemáš důvod, je to tvůj život. Ale já se s tím nemůžu vyrovnat. Říká se, že čas zahojí rány, myslela jsem, že už jej uplynulo dost, omyl. Ještě je jizva na duši a na srdci hluboká. Občas se nečekaně objevíš a ve mě vzplane kousíček naděje, že jsi mi přišel říct, že já jsem ta jediná, se kterou chceš být a chybím ti. Omyl, jsou to jen plané naděje. A já se toho chytám jako tonoucí stébla. Chtěla bych tě obejmout, jen obejmout a pohladit a říct ti, jak mi chybíš. Nemám odvahu, hraji si před tebou na hrdinku, že je vše za mnou a my dva snad můžeme fungovat jako přátelé. Otevři prosím tě oči a sundej růžové brýle. Není to všechno tak, jak to vidíš ty nebo chceš vidět. Ona si tě nezaslouží. A jestli já? To nevím. Ale nikdy bych tě netlačila do něčeho, čím si sám nejsi jistý. Někdy mám pocit, že mi chceš říct, co se ti nelíbí, ale já to nechci poslouchat nebo spíše vidět. Hraji si před tebou na hrdinku a přitom bych ti toho chtěla tolik říct. Hlavně mám strach, ať ti neublíží a nejsi nešťastný. Já vím, měla bych tě nenávidět za to, co jsi mi provedl. Ale já nemůžu, neumím to. A jestli to tak vypadalo, tak to byla jen zástěrka. Jsem tady pro tebe, ale tohle ti nikdy sama neřeknu, to musíš poznat sám. Poznáš to, až ti bude nejhůř. Chybíš mi a já si počkám. Je mi jedno jak dlouho, i pár let. Chci s tebou zestárnout a být ti pořád na blízku. Nepřestanu tě milovat jen proto,že jsi poznal jinou. Ty poznáš, že jen já tě miluji celým svým srdcem a kdyby bylo v mých silách, položím za tebe život. Miluji tě a strašně moc mi chybíš. Nenašel se zatím žádný, který by mi dokázal, že ty nejsi jediný. Nezapomeň...já tady na tebe čekám...Miluji tě...
Autor jadie, 26.05.2008
Přečteno 710x
Tipy 4
Poslední tipující: Mraveneček, LuciAngel
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí