Maska

Maska

Anotace: Sama tyhle ty výlevy nesnáším. Nečtě to prosím. Brzy to jako vždy smažu.

Poslouchám, jako už tolikrát poslouchám Yours to Hold a stále znova mně při této písničně přepadají nejrůznější pocity, ikdyž nevím o čem ta píseň je. Hmm třeba se jednou dozvím, že zpěvák zpíval o tom jaký má hlad a že by si rád dál klobásu. Ale to snad ne.
Proč o tom píšu... Ne nic nebudu psát víc nic neprozradím. Stejně sama nemám ráda takovéto: Nikdo mně nemá rád. Proč? Sem fakt tak hrozná atd. Tak proč bych to sem měla psát? Budu se s tím muset poprat. Tak jako vždycky. Nezlobte se za tenhle naprosto zbytečný výlev, který sama odsuzuju. Nějak mi spadla maska a nejde mi znovu nasadit. A už jsem ji nasadila. Takže nic se neděje. Je nedělní krásné ráno a já jsem spokojená. Čeká mě den strávený s mou skvělou rodinou a procházka s mým potrhlým psem. Skutečně nic mi nechybí. Maska drží pevně a to je dobře. Maska je skvělým úkrytem. Jsem ráda a spokojená. Nezlobte se.
Autor TerA, 15.06.2008
Přečteno 475x
Tipy 5
Poslední tipující: Albertinka, Baldeus, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tyhle pocity zná každý, netřeba se omlouvat :)

18.06.2008 19:29:00 | Baldeus

nezlobíme :-(

17.06.2008 22:55:00 | Caracol

Přehnaná sebelítost je šílená ....

Jinak se mi spíš líbil ten konec ;)

15.06.2008 11:59:00 | anti-HERO

Už je líp... zažila jsem perfektní procházku se svým potrhlým psem. Je to zlatíčko.

15.06.2008 11:53:00 | TerA

Ale kuš, nejsi hrozná... jak jsi na to přišla? I když je fakt, že hrozně se čas od času cítí asi každý. Ještě že máme ty masky. Hlavu vzhůřu, bude líp!:)

15.06.2008 11:47:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí