Proč pak se asi chlapy bojej "velkých" holek

Proč pak se asi chlapy bojej "velkých" holek

Anotace: ..tak..

Jestli si tohle dílko přečte někdo, kdo už nahlédl, skrz mou tvorbu, do mého života, zatleská.. Po všech těch držkopádech, které jsem líčila v "Rozhledni se", po básničkách vylévajících si srdce i obviňujících všechny a všechno jsem někde dál. Alespoň si to myslím. Bude mi jedna dvacet, mám práci, kde jsem konečně docela v pohodě, oprostila jsem se od lidí, kteří vysávali veškerou životní energii a vinili mě z vlastních chyb protože je sami neuměli řešit. Konečně jsem si zakázala myslet na kluka, kterej mi v podstatě několik let bránil v navázání normálního vztahu, vztahu se vším všudy. Protože naděje umírá poslední, nechtěla se mě pustit mrcha. Ale teď konečně chcípla a já si uvědomila, že už nechci doufat a být ta malá naivka. Naivita je nadstandart, který si prozatím nemOhu dovolit. Ale jednou.. Prostě nejsem už ta hloupučká pipinka. Po kterých, mě z neznámého důvodu, kluci prahnou.
Jsem skoro dospělá holka. Cítím už určitou dávku zodpovědnosti. Rozeznávám o které lidi se mohu s klidným srdcem opřít a které naopak podepřít a setřít jim slzy. Jsem někde dál a jsem na sebe pyšná. Otevřeli se mi obzory o kterých jsem neměla ani tušení. Zodpověděla jsem si spousty otázek, které pro mě do této doby znamenaly jen velký otazník. Stále ale jedna odpověď chybí. Ale já už jí nehledám. Tahle odpověď přijde sama. A přijde s tím nejlepších klukem kterej někde je... Protože on konečně zjistí, že nepotřebuju mazat med kolem pusy. Svět už lepsí nebude, lepší si ho musíme udělat až my. Ale do té doby budu velká a samostatná holka, kterých se klucí bojí.. ale kdo mě vlastně naučil takovou být?

Myslím že zbývá poslední slůvko "DÍKY"
Autor pohodářka, 16.06.2008
Přečteno 470x
Tipy 5
Poslední tipující: La Suneteto, Radek.oslov.Šafárik, Alex Foster, enigman
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Fakt myslíš, že kluci se bojí velkých holek a prahnou po naivních pipinách?
No to máš těžký, když holky zase na druhou stranu dávají přednost namachrovanejm idiotům, co maj metr v ramenou, bouli na kalhotech a v hlavě vakuum.

Sice nahlas tvrdí, jak touží po hodným, chápavým, milým klukovi, a asi jo - aby se staral, ale bokem chtěj pořádný máčo.

:-)

02.04.2010 13:32:00 | La Suneteto

víš jak se to říká- starej nejsi fyzickým věkem, ale na kolik se ty sám cítíš :-D (mezi námi děvčaty, já si občas nefandím víc než na patnáct :-)
ale je ok že si to tak dobře dokážeš utřídit.. fandím ti =D

16.01.2009 19:48:00 | Alex Foster

je mi devět a třicet...a pořád jsem malej....a svět je velkej...ale já se velkejch nebojim...i když je někdy neustojim a padám...na ústa...maucta...

15.09.2008 11:34:00 | enigman

Vidíš dál....a to je dobře :).

25.06.2008 10:02:00 | Kaila

Každá špatnost je vždycky pro něco dobrá a to dobré se ve většině případů spoustě lidí nepodaří v té špatnosti najít, i když tam dobro je. Ono totiž bývá jednodušší obvinit druhé než se na to podívat komplexně, vidět v tom i svou chybu. Vidět to nezaujatě a přijmout vinu je asi takový druh moudrosti, který člověk získá a potom život bere zcela jinak. Je dobré, že už chápeš spoustu souvislostí ;)
Přeji vše dobré a světlo na cestě životem

17.06.2008 09:20:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí