Všichni říkají "MIluji Tě"

Všichni říkají "MIluji Tě"

Anotace: Taková menší definice...Tuhle povídku jsem nepsala já, ale moje kámoška. Něco na tom bude..

Na následujících několika řádcích bych se pokusila jménem kluk.
definovat jistý pojem, totiž Lásku. Nehodlám vytvořit text plný sladkých slov a přeromantických žvástů. Nehodlám ani rozebírat lásku přátelskou, rodičovskou, popř. lásku k domácímu mazlíčkovi či co. Budu se zabívat láskou čistě mileneckou, především tou, která nás potká tak kolem šestnáctého roku života a mnohdy nám značně zprudí bytí na tomto, již komplikovaném světě. Budu se vyjadřovat samozřejmě s pohledu holky. V prvé řadě proto, že holkou jsem a také si netroufám mluvit za velkou neznámou jménem kluk.
Já svoji "velkou lásku" potkala v patnácti. Pocit zvaný zamilovanost mi vydržel až do sedmnácti let. Ano, tak dlouho mě to drželo, i když, abych byla vážně upřímná, mezitím, co jsem trpěla zaláskovanou nemocí, stihla jsem se ještě několikrát "zamilovat" do někoho jiného. Pominu-li mou první lásku (tomu chlapci jsem dokonce tvrdila jak moc ho miluji a tehdy jsem to opracdu tak myslela ),vždycky mi zamilovanej pocit vydržel tak měsíc, né-li méně. Proto je zamilovanost tak falešná, protože trvá většinou tak krátce. Je neuvěřitelně pomíjivá ( v této chvíli si vybavuji některé chlapce nebo dívky, které každý měsíc potkávám s někým jiným. Vždy se jim ovšem na tváři rýsuje všem tak známý zamilovaný pohled ). S láskou je to jinak. Láska je opravdová. Lásku také spojujeme s hloupou frází "Miluji Tě". Ano, přesně s tou frází, kterou tak přesvědčivě vyslouvují zejména chlapci, kteří mají chuť na sex nebo trpí-li oním falešným pocitem zamilovanosti, což se týká samozřejmě i holek. Halavně holek...
Jenže láska je jiná. Láska je snivá, nepotřebuje slova. Láska je věčná. Láska znamená milovat, ne se zamilovat. Láska nesvazuje, nepodvádí, nepřikazuje. Láska je mlhavé cosi, co ovšem nejde přesně definovat. Právě proto se tu pokouším o nemožné. Zkrátka kecám o ničem a o všem, což asi pochopili ti, kteří se ve svém čtění dostali až sem. Tím vším chci jen říct - zamilovávejte se jak je libo (beztak to asi neovlivníte, protože je dokázáno, že zamilovaný pocit je způsoben jakousi chemickou reakcí - proč si nedopřát krátký pohled z neromantického hlediska, že :o)), ale nikdy tomu neříkejte láska a nevyslovujte "Miluji Tě" nadarmo. Až totiž lásku potkáte, nebudete mít potřebu vyslovovat nějaké fráze, a když už, tak vaše "Miluji Tě" bude znít mnohem opravdověji.(Né jako "Bejby, tak kdy už mi konečně dáš"?!). Tak nějak to já vidím s láskou.
Autor Tlaccca, 09.08.2005
Přečteno 549x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí