........co říct?

........co říct?

Anotace: Achjo... 9 měsíců zoufalství.. je to možný?! :(

Láska je kráska, která mi láme srdce...
..nesmířila jsem se s tím! Ještě pořád ne! Myslela jsem si, že je to oukej... do tý chvíle, než se jeho oči zase střetli s mými!
Opět začíná náš stálý koloběh.. opět píše slova, která zahřívají moje srdce. Jenže.. už nevím, co od něj můžu čekat!
Normálně semnou flirtuje? Nebo si jen dělá kamarádskou srandu? Nebo si semnou hraje? Nebo ho to vážně ani nenapadne, že u mě se city ještě nezměnily?
Já vážně nevím...
Láska mě bolí... a asi bolet jen tak nepřestane.
Dnes jsem se s ním bavila na téma přání.. řekl mi, že by pro mě udělal cokoliv (ne přímo v tomhle slovosledu ale podstatou rozhodně ano!) a já mu řekla, že kdyby mohl tak učinit.. splnil by mi něco už dávno. Ale nechtěla jsem to rozebírat.. vím nebo domýšlím si, jak by to zase dopadlo a vím, že stejně jako teď tak i potom bych brečela!
Nj, opět mám melancholickou náladu.. myslím jen na něj.. nevím opět, co si o jeho slovech mám myslet.. jestli si něco myslet.
Strašně ráda bych to nechala bejt.. jenže to nejde.
CHCI HO PŘESTAT MILOVAT... jsem z toho už vážně zoufalá!! Odmítám jiné, protože chci jeho.. ale vím, že jeho mít nemůžu. Odmítám dát šanci něčemu novýmu a proč? Protože k jinýmu klukovi prostě nic víc než kamarádství necítím... nikdo mě nepřitahuje svým já tak, jako on! =(
Už nevím, jak dál.. co dělat, abych na něj přestala myslet! protože je to prostě zbytečný.
Jasně; trpělivost přináší růže.. možná vám ano, ale mně ne! Čekám a čekám.. ale..... zbytečně....
..vidíte to moje zoufalství?? Opět si tu vyřvávám svoje emoce vám všem... =( opět jsem na tom špatně!
Omlouvám se vám.... jenže... bolí to už nehorázně dlouho a já to v sobě nedokážu už dál držet....
...... dobrou noc
Autor Karlička, 27.06.2008
Přečteno 479x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pani,jako bych to psala ja...prozivam ted uplne to same a chapu tvoje zoufalstvi..vsechno chce cas,rika se,ale kdyz to trva uz dlouho,clovek ztraci nadeji a nicemu uz neveri..Drz se!!!

01.12.2008 21:22:00 | Kallkaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí