Baví tě to?! =o(

Baví tě to?! =o(

Anotace: ............................................................................

Baví tě to hodně, hrát si semnou? Baví tě hodně ubližovat mi?
Každej večer se chováš jinak! Já už vážně nevím, jak ti mám věřit! V jeden večer jsem pro tebe ten nejvzácnější poklad…. Říkáš mi, jak mě máš rád, že ti semnou bylo a je nejlíp, že na mě myslíš,………….. ty sám moc dobře víš, co všechno jsi mi řekl… a já tě prosila o jedno!!! Říkala jsem, že nechci, aby ses zas probudil a bylo to jako vždycky! A… stalo se to znova! Znovu to odmítáš řešit. Znovu!! Copak si neuvědomuješ, že mě tím vážně ničíš?! Už jsem z toho zoufalá! To jsem ti vážně zas jen naletěla? Zase jsem tak naivně uvěřila tomu, že mě snad chceš??
Dal jsi mi ochutnat své rty, abych na tebe náhodou nezapomněla? Připomněl ses mi a zase mě necháváš stát?
Opravdu jsem zase skočila do prázdného bazénu??
Ne, vážně! Moje naivita nezná mezí. Proč já neposlouchám lidi kolem sebe?! Proč si na tebe nedávám pozor? Sama moc dobře vím, jaký jsi.. a stejně se vždycky nechám stáhnout na úplný dno!! :(
Říkala jsem včera v noci – pokud to semnou nemyslíš vážně, pusť mě a nech mě jít! Ty jsi to ale neudělal.. nepustil jsi mě, nenechal jsi mě jít.
Tak už si to v tý hlavě srovnej, člověče! :( …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… miluju Tě! A jsem si tím jistá………………………………………….kéž by sis byl jistý i ty v tom, co chceš! :(
Autor Karlička, 29.06.2008
Přečteno 652x
Tipy 3
Poslední tipující: somewhere, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ahojky, si asi člověk, kterej mi najednou napsal nejvíc komentářů :D Gratuluju :) A moc ti děkuju :) Byli totiž i věcný a to se u každýho říct nedá, tak ještě jednou děkuju :) Taky si tvoje díla přečtu :) A s tím klukem.....To bude asi hodně těžký vid? Napiš mi vzkaz....Popiš mi ho....Třeba něco vymyslíme :)

18.07.2008 09:17:00 | PoeziGirl

Nevím jestli je dobré povzbuzovat, že takových ještě bude... budou lepší

01.07.2008 09:48:00 | Jammie Spark

Je to debil, nech ho jít, takových ještě bude...

30.06.2008 13:21:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí