Máma

Máma

Anotace: Kdykoli se něčeho bojíš, voláš „Mamííí“, takže je to jakési zamyšlení nad tím, kdo je máma a proč je pro nás tak důležitá…

Máma je tou první, která tě přináší na světlo života. Její tělo ti dává teplo, lásku a pocit bezpečí, který je pro tebe tak důležitý k učinění rozhodného kroku, který znamená narodit se a poctít tak svět svou návštěvou. Máma tě neopouští. Pomáhá ti při dalších prvních pokusech seznámit se s realitou, která je mnohdy velmi tvrdá a těžká. Její laskavý úsměv a něžné pohlazení rukou i krásným slovem v tobě probouzí lásku, která je nejdůležitější složkou tvého života. Její starost o tebe sílí s tvým postupným vývojem a je ti vždy, pokud chceš, oporou. Každý z nás zažil období, kdy se s mámou hádáš a nedokážeš pochopit, proč se tak stará o tvé soukromí, prospěch ve škole a lidi, se kterými se scházíš. Ale nezapomeň, že máma chce pro tebe jen to nejlepší, ačkoli to tak na první pohled nevypadá. Kolikrát mi máma říkala „nedělej to“ ale já měla svou hlavu. Bohužel VŽDY došlo na její slova (až na pár výjimek). Kdo jiný tě zná lépe než ona? A přesto se mnohdy nedočká opětování, které ti dává a to v době, kdy tě nejvíc potřebuje. Uvědom si, že čím víc stárneš ty i tvá matka, tak tím vyšší je pravděpodobnost kratšího setkání. Využij tedy, dokud to jde a pokud to jde, v co největší míře čas k setkání se svou mámou a snaž se jí odevzdat nejméně tolik, kolik ti bylo dáno. Ten nádherný a milý úsměv plný lásky je potom pro tebe tím nejkrásnějším pohlazením a když jej dovedeš vnímat, zůstává ti nejen na obrázku, ale i ve tvém srdci. Je to nádherný pocit, který cítíš a víš, že ji nikdy neztrácíš. Stále je při tobě. O to více ji máš rád?
Autor Ťunťa, 11.08.2005
Přečteno 499x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí