Zradit... jak?

Zradit... jak?

Anotace: ...protože zrada už jde s láskou ruku v ruce...

...Když už tady žijeme, nebylo by naškodu zjistit vlastně, co k čemu patří. Co například smích? Ten je důležitým faktorem ze kterého tryská smutek. Nebo třeba takové štěstí? Za štěstí se platí smůlou, proto je to nerozlučný pár. Stejně tak je na tom mnoho dalších faktorů jako například láska, která je spojována hodně se zradou...
...Se zradou se setkáme často i v přátelství, ale myslím že každý z nás dokáže najít opravdový rozdíl ve zradě z přátelství a zradě z lásky. Kdo by ale čekal, že kvůli lásky se člověk začne dopouštět zrady v přátelství? A kdo by k tomu čekal ještě nepravděpodobnější opak? Čím dál se tím brouzdáme, objevujeme stále novější druhy a kombinace zrady...
...Zkuste se zeptat sebe, kdo z vás nikdy nebyl svým bližním zrazen? Kdo nikdy nezradil nikoho pro lásku? Myslím, že sami uvidíte výsledek, protože dříve či později máme prostě souzeno se s touto hořkou zkušeností setkat...
Autor Jammie Spark, 04.07.2008
Přečteno 458x
Tipy 10
Poslední tipující: Bíša, Karlička, Hříšná, Mraveneček, metal hearts, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí