Až ho našla...

Až ho našla...

Anotace: a už nikdy nechtěla udělat tu samou chybu...

Už nechtěla jen nečině čekat na jeho první krok... chtěla něco udělat! Cokoliv!! Ale neměla tu odvahu... ta jindy velmi odvážná dívka náhle zamrzla na místě a nedokázala absolutně nic!

Už jednou udělala tuhle chybu...čekala tak dlouho až se dočkala trpkého konce... teď když se začíná něco nového nechce čekat... chce ho mít vedle sebe a prožívat s ním svoje dny... cítit ho a vědět že tu je...
Vždy když ho viděla... podlomili se jí kolena... z jeho hlasu... očí... těla... charisma... a on jí tak propaloval pohledem... ale to je vše, občas něco řekl... ale jak měla nebo má poznat, že o ní stojí?

Sou takoví kluci normálně? Že čekají až dívka příjde a nabídne se jim na stříbrném podnosu? Po tom použej?

Sem asi jinak vychovaná? Čekám na to, že příjde a jen něco řekne... cokoliv...

Ale ona to dokáže... jednou se zvedne a něco udělá...ať už to bude cokoliv...
Autor Hříšná, 07.07.2008
Přečteno 371x
Tipy 1
Poslední tipující: Caracol
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

On čeká, ona čeká! Čekáme na to všichni; všichni, kdo v sobě nemají takovou sebedůvěru, že udělají první krok. K tomu prvnímu kroku nás často donutí ta ukrutná doba, kterou čekáme. Třeba i ji donutí.
Velmi pěkně pojaté a napsané!

06.11.2008 13:42:00 | Karlička

tahle úvaha mi otevřela oči.. nebo spíš, abych řekla pravdu, přiměla mě něco udělat... Jo, všeobecně se říká, že by se měl první ozvat kluk... Ale to tak není, i když třeba teď ve skrytu duše doufám, že on se ozve první.. přesto, udělám to já... A nemyslím si, že když se holka ozve první, nabízí se mu na stříbrném tácu...
Takže seber odvahu, děvče, ozvi se, udělej něco... ať si to pak nevyčítáš...

13.07.2008 16:46:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí