Pro Tebe

Pro Tebe

Anotace: Pro moji nejlepší kamarádku.... Je něco kolem půlnoci, a já si uvědomuju, že bez Tebe, bez Tebe bych to nikdy nebyla já !

V životě poznáváme různé lidi, někteří nám zůstanou lhostejní, jiní zaujmou místo našich soků a někteří, pár vyvolených, tak o těch můžeme nakonec mluvit jako o našich přátelích...

Jak poznat přítele ? Toho pravého ..... Nevím..................tohle ukáže jen čas, čas který stráví dvě osoby společně....

Ale když ho nalezneme, zuby nehty se ho musíme držet...
Takových lidí totiž na světě není mnoho...

Kdyby mi někdo řekl : " bez ní už to nebudeš ty ".... asi bych před pár lety řekla, že nemá pravdu ... Ale ano, ten člověk by jí měl, bez té zpřízněné dušičky bych nikdy nebyla to co jsem, nebyla bych taková jaká jsem... nebyla bych to já!

Když vás někdo naučí vidět barevně,
radovat se z maličkostí,
nezvdat už předem prohranou bitvu
podat pomocnou ruku
nejen brát,ale i dávat
důvěřovat a věřit
zpomalit a čas od času se ohlédnout
vzpomenout si....

A když najdete, někde za duhou na obloze
někde ve třpytu hvězd
v moři slaných slz....

A vždy, když mi někdo uprostřed noci zavolá
doufám, že to jsi ty.....

Protože jsi jediná osoba pro kterou bych udělala cokoliv, pro kterou bych byla schopna zemřít

A ikdyž to semnou vždycky není lehké.. já to vím ... obě to víme ... Stále tu pro mě si .... A já chci abys věděla, že i já tu pro tebe jsem !

TY JSI TOTIŽ :

Moje bublinková trupka na sněhovim pekáči s nejkrásnějším úsměvem :) ...

Moje trupka Liebe .... Bez který bych nikdy nebyla to co jsem, taková jaká jsem, bez Tebe bych to totiž nikdy nebyla já !
Autor Funny_Star, 08.07.2008
Přečteno 457x
Tipy 1
Poslední tipující: Caracol
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

jj, přátelství je strašně důležitý... krásné vyznání..

08.07.2008 21:37:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí