Zamilovala jsem se do kamaráda?

Zamilovala jsem se do kamaráda?

Anotace: je to špatně?

Poslední dobou si případám jako nejšťastnější člověk na tomhle světě.. Ty se ptáš proč? Protože jsem potkala tebe... To jenom ty mi mi dodáváš odvahu žít.. Vlastně taky chuť žít, moc to pro mě znamená...
Před 2 rokama jsi chodil k nám do školy a já na tebe tajně pokukovala aby sis toho nevšiml. Potom si bohužel vyšel ze základky a tak jsem s tebou na dobro ztratila kontakt.. ale po chvilce jsem zapoměla a abych řekla pravdu...ani jsem si na tebe nevzpoměla..ale je to cca 4 měsíce co jsem tě znovu začala potkávat venku, ve městě. Začli jsme se pozdravovat jako kdyby jsme se znali celej život:) ... Jenže jsem jednou šla do drogerie a ta chvilka je nezapomenutelná. Tak krásnej úsměv mi ještě nikdo nevěnoval:) .. Myslela jsem že se zbláznim.. ten pohled, ty tvoje krásný hnědý oči, ten tvůj upřímnej úsměv... Ten den jsem nad tebou začla hodně přemýšlet, tolik až to nebylo hezký. Každou volnou vteřinu jsem myslela na tebe. Čím to může být??? Opravdu jsem nevěděla co se semnou děje, takový zvláštní pocit v briše... Nejsou to náhodou ty motýlci o kterých mi říkala kámoška?? Ne to nemůže bejt ono... To se prý děje jen když je někdo zamilovaný... Po každý když jsem Tě potkala jsem šílela radostí:)
Jenže teď... Jsme se stali dost dobrýma kamarádama. A já zjišťuji že s tebou se cítím v bezpečí a strašně moc hezky:) Nevim jak tohle všechno ti mám říct, mám strach. Znamená vlastně něco to co spolu děláme? Opravdu krásně líbáš a to mě vynáší do 7 nebe ... ale co to vlastně znamená? Je to jen to: Kamarád rád kamarádku na lehátku? :D nebo je to něco víc.. snažíš se mi něco naznačit? Já tě mám hrozně moc ráda.. snad tě i miluju ale řekni mi.. jak jen ti to mam říct?
Autor Sariinek, 14.07.2008
Přečteno 367x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Já bych mu to neříkala,musí to poznat sám,pokud cítí totéž a pokud ne,nepozná to,ať ujdeš zbytečnému zklamání.Hodně štěstí:o)

18.07.2008 14:08:00 | Mraveneček

Držím palce! Sem na tom stejně, i když poněkud jinak :)
Jáááá to mám zase s nej kámošem :) Mám o tom spousty úvah a básní :D Je to na palici :D
______________________
At ti to vyjde :)

P.S. Víš jakej je nej způsob vyznání? Mě se strašně líbí písnička od skupiny The Doors s názvem -HELLO, I LOVE YOU- je to jakože, mimochodem ti říkám, že tě miluju.....a jak se jinak máš?
Víš, to je krásný :) Obyčejný :)

15.07.2008 13:43:00 | PoeziGirl

"Štěstí je tak krásná a přepychová věc" zpívá Richard Müller, tak ať ho máš co nejvíc, protože bez něj to opravdu nejde;-)

14.07.2008 13:38:00 | xavian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí