Opět nevěřím na lásku

Opět nevěřím na lásku

Anotace: Proč mi to dělaj...???

NE NEVĚŘIM NA LÁSKU!!!!!
Nechápu jak vždycky můžu takhle trapně naletět!!! Nesnášim se za tohle!!! Nenávidim tenhle svět! Už toho mam akorát tak dost! Unavuje mě to.. jak si každej myslí snad že si ze mě může dělat prdel.. Proč mi to dělaj? včera jsem se radovala z toho že zas umím milovat... odhodlala jsem se to vyzkoušet. A BUM zjistim o tobě tolik věcí který říkáš na můj účet... nevim co mam delat..nevim co mam rikat, nevim jestli ti mam odepisovat na sms proc neodepisuju, nevim jeslti se s tebou chci sejit, nevim jestli ti chci rict duvod proc se s tebou jen tak nebavim, nevim jestli te chci vube jeste videt......
Napadlo me... jestli mi to nerikaj lidi jen kvuli tomu ze mi te zavidi, prece te chce tolik holek.. chcou me od tebe odehnat??? NE rika to moc lidi.. promin. nemuzu.. placu
Autor Sariinek, 15.07.2008
Přečteno 381x
Tipy 5
Poslední tipující: R., Herbert Dalloway, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdybych si to přečetla v tý době, kdy jsi to psala, řekla bych ti, že jsi blbá. Promiň, že to píšu takhle natvrdo, ale jinak to nejde. Byla jsi den předtím šťastná a jen proto, že ti někdo něco řekl, jsi se toho kluka vzdala? Ani sis to nenechala vysvětlit nijak od něj a prostě jsi ho jen tak odkopla?
To promiň, ale ..nechápu! A láska to teda v tom případě nebyla! Ne z tvý strany!
Ty to jednou poznáš sama. Jestliže dáš na řeči ostatních, tak si nikdy žádnýho kluka nenajdeš. Vždycky se totiž najde někdo, kdo ho před tvýma očima bude hanit. Ale to je teď už asi jedno.
Doufám, že sis to po delší době uvědomila sama. Třeba jsi přišla o příležitost být vážně šťastná a to jen kvůli klepům, kterýma ses nechala ovlivnit.
Promiň za upřímnost...

02.11.2008 16:32:00 | Karlička

víš, měla bys dát na to, co opravdu citíš ty a ne na řeči druhých, ať jich je jakékoli množství.. poslouchej své srdce, to ti řekne, kde je pravda... Lidská závist je nekonečná, tak nedovol, aby ti zkazuli Tvou lásku...

17.07.2008 05:35:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí