Touha

Touha

Anotace: Naivní úvaha nad tím, jestli sluníčko může zmírnit svůj žár, tak aby nespalovalo???

Byl jsem ve tmě, za zdí, asi dlouho. Nekoukal jsem ven, měl jsem zavřené oči. Jednou mi pod víčka pronikl paprsek, paprsek sluníčka který hřál, hřál tak slastně a příjemně jakoby říkal "otevři oči". Neodolal jsem a oči otevřel, podíval jsem se na to sluníčko. Smálo se, smálo tak nádherně až se mi zatajil dech. Rozběhl jsem se k němu a chtěl jsem ho obejmout, pohladit po jeho krásných paprscích. Jenže sluníčko začalo pálit, víc a víc, začalo oslepovat tak, že jsem musel zavřít oči. Neviděl jsem nic, vůbec nic, přestal jsem vidět, možná jsem i nechtěl, bál jsem se že mi sluníčko oči dočista vypálí. Zapomněl jsem že ke sluníčku se musí pomalu, opatrně, jinak spálí a oslepí. Možná to zapomnělo i sluníčko...možná. Doufám v to jen? Jsem zase ve tmě, ale teď mám oči otevřené, snažím se rozkoukat, ale vidím jen nejasný stín, nejde rozeznat jestli dobrý či zlý. Jsem ve tmě...a toužím znovu po sluníčku, zmírní svůj žár? Toužím...
Autor Fenix.M, 19.07.2008
Přečteno 383x
Tipy 5
Poslední tipující: hanele m., NikitaNikaT., The laky, cordeli
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

sluníčko si svoji sílu a moc dávat život ale taky ho brát neuvědomuje... je na nás chránit se před ním tak aby nám neubližovalo a dávalo nám to dobré co může...

08.08.2008 16:06:00 | hanele m.

Tak tohle je opravdu nádherné a natolik pravdivé, že mám husí kůži na rukou.

23.07.2008 19:56:00 | Sluníčkosluní

Zajímavé, ale myšlenkové dílko, kdybych si jej přebrala do života, řekla bych asik jen, že nikam se nemá pospíchat, všecko má svůj čas, stejně tak i láska, na vše se musí jistým způsobem opatrně, aj když někdy rychle ... pak se nechat zaslepit a raději nevidět ... hm, není dobré. Mno, jen můj názor. Dávám ST! za nápad a myšlenkový obsah.

21.07.2008 16:57:00 | NikitaNikaT.

velmi zajímavé...

21.07.2008 12:23:00 | The laky

promiň né nechápe ale necháme, rychle ruce :))

20.07.2008 14:45:00 | cordeli

někdy jsme jak můry co láká světlo a my ve své naivní neopatrnosti, hnáni touhou se nechápe spálit...oslepit..
ale i tma má své barvy :)

20.07.2008 14:44:00 | cordeli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí