Další z mnoha?!?

Další z mnoha?!?

Anotace: Nedávno jsem potkala někoho kdo mi běgem pár minut převrátil život úplně naruby... Zamilovala jsem se na první pohled nebo spíš na první slovo:)

A teď uvažuju nad tím jestli to vůbec všechno mělo cenu? Protože já sme byla zamilovaný blázen a ten, kterého se to týkalo toho akorát hezky využil, ale to vidím až teď. Kvuli románku, který byl sice úžasný a prostě mi pomohl vybočit ze stereotipu, jsem byla ochtoná vzdát fungující vztah... Nechápu jak se mi tohle mohlo stát, ale prostě už to zpátky nevezmu... A snažím se omlouvat tím, že prostě ještě nejsem člověk připravený na delší vztah...
Autor kotatko1010, 20.07.2008
Přečteno 280x
Tipy 1
Poslední tipující: Mraveneček
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Láska je mocná čarodějka.. a člověk se zkrátka musí několikrát zklamat.. pokud tvůj předchozí vztah byl vážný, zkus vrátit čas zpět, pokud tě tvuj partner miloval a stále miluje, určitě ti odpustí... chybovat je lidské...

23.07.2008 04:32:00 | Caracol

O to nejde jestli jsi člověk připravený na delší vztah,prostě to přišlo,bylo to fajn a pokračuj ve svém fungujícím vztahu,tohle se děje denně.Nedělej si výčitky,prostě ber to jako zkušenost a neohlížej se zpátky.Pokud jsi to svému partnerovi neřekla(ani to nedělej),tak si vlastně nikomu neublížila a život jde dál.Hodně štěstí a netrap se tím:o)

20.07.2008 21:11:00 | Mraveneček

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí