Co je to být sám????

Co je to být sám????

Anotace: Je to o tom co právě prožívám....Jsem v děsném srdečním uzkalím....Miluju,ale slečna mne už asi ne,zřejmně má jinyho a na mně skrátka nemá čas...proto ta úvaha o tom co je to být sám???uplně bez prítelkyně nebo mít ji a nevědět že mně miluje??

Co je to milovat to každý dobře ví.Ale co je to být sám?Mít krásnou ženu,ale nebít milován,to je být sám?Nebo chtít ženu a nemoch by ses ji dotknout?Nebo milovat a vedět že má jiného???Prý slovo"miluji tě"znamená hrozně moc,ale proč když mně žena miluje,tak sem sám??Podle mně být sám ,znamená být jak kdyby křehoučké malé štěně zavřeli do tmavé černé místnosti,a on by se citil uplně sám tak to cítim já,a už vim co je to být sám...Proto budte lidé upřímni at necítíte tu samotu ,jako já...
Autor The laky, 20.07.2008
Přečteno 319x
Tipy 2
Poslední tipující: Alex Foster, Churry
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

myslím, že v Tvých slovech upřímnost je... člověk prostě někdy pochybuje, jestli ho ten druhý opravdu miluje nebo ne... život je někdy stašně zamotanej...

23.07.2008 04:34:00 | Caracol

Doufej a hledej :-)

21.07.2008 16:48:00 | Alex Foster

Hlavu vzhůru!Uvědom si, že jsi muž - a to ženy přitahuje (věříš mi?), když nebude ta, bude určitě jiná, další, hezčí, hodnější a milující... "o)

21.07.2008 10:09:00 | Churry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí