Pomohla ženám emancipace?

Pomohla ženám emancipace?

Anotace: Zajímá mě názor nejen váš, ale také názor mojí ženy a dcerušek v nebezpečném věku. (Založeno do tlustého archivu ASIČR, číslo 08/1457 XXXXL)

„Hnutí za osvobození ženy paradoxně osvobodilo muže,“ říká sociolog Ivo Možný v Reflexu. „Dostavil se vedlejší efekt: muž se zbavil tíhy a povinnosti se o ženu postarat.“ Konec citace.

Nóó, a teď se Jani a dcerušky moje, podívejte, k čemu jistě dobře míněná myšlenka emancipace, dospěla. Ženy jsou soběstačné, muži také. Současná žena dře doma i v zaměstnání. Je utahaná a naštvaná. Muž „současnosti“ to vidí velice nerad, a proto se doma moc nezdržuje. Najde si koníčka, hospodu, nebo usilovně pracuje na své kariéře. Když si muž našetří dostatek peněz, najde si novou mladou ženu, které koupí služku, aby se zase nemusel koukat na strhanou ženskou. Jeho mladá ženuška se vykašle na emancipaci i svoji kariéru. Postarší manžílek dře v práci ještě víc, aby uživil ji i její milence. Bídně umírá na zástavu srdce.

Co s tím? Najde ASIČR řešení? Samozřejmě, o tom nemůže být pochyb. Sexuální institut míní (a shodli jsme se na tom i s uklízečkou Vávrovou), že chyba není v emancipaci, nýbrž v lajdácké manželské komunikaci. Neumíme bez urážek vyjádřit svoje potřeby – a neumíme v klidu vyslechnout potřeby toho druhého. NORMÁLNĚ se domluvit, kurňa, to nám schází!!!
Autor Aťan, 20.07.2008
Přečteno 1090x
Tipy 60
Poslední tipující: Násó je učitel můj, Iv, Němý_Vypravěč, Květa, Verule, Open your eyes, MalaIzis, Ágnes, Iva Borecká, Tymi14, ...
ikonkaKomentáře (26)
ikonkaKomentujících (18)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Velmi trefný závěr.

23.05.2010 05:47:00 | Iv

Hezkýýý, dávám supertip.

29.11.2008 20:36:00 | Verule

Maričko, mně to připadá, že jsi naprosto přehlédla poslední odstavec. Direktivně zákonem ve vztazích něco přikazovat či zakazovat je přeci kravina. Žena má doma takové pomocníky, jak si je vychová - u muže platí nemlich to samé.

12.11.2008 17:59:00 | Aťan

Otázkou je, proč ASIČR tedy neiniciuje - fuj, to je slovo, skrze poslance Návrh na zrušení emancipace žen. Otázkou je, když tedy Muž se zbavil tíhy postarat se a uživit ženu a děti (bohužel už i děti živiti je problém mnoha mužů a není jich málo), jak mají matky vychovávat své syny k tomu, aby se starali o své ženy a děti, když synci nám vyrůstají v modelu - matka funguje na 100%, na všechno je sama a jak si s tím ví rady! Co dokáže matka, dokáže jiná žena taky, že? A dle tohoto si pak hledají - nezavírejme oči, muži si hledají skutečně ženy o které se nemusí starat, lépe ženy, které se umí o vše postarat. A jak tedy z toho ven? Nelíbí se mi poravdě 24 hodinová pracovní doba, nelíbí se mi počet dětí a zoufalých matek, kterým otcové neposílají výživné, nelíbí se mi, že matka samoživitelka je bez práce a byť dítě jedno jsou přitěžující okolností v očích zaměstnavatelů. A nelíbí se mi toho víc. Důraz na studenty, důraz na důchodce.... souhlasím, jaksi nejsou výdělečně činní, ale nějak nám uniká skupina samoživitelů a budiž řečen smutný fakt, že stále rostoucí. Jak z toho ven? Babo raď, chce se mi říct, ale zas by to bylo jen a jen na ženské.

11.11.2008 20:41:00 | MalaIzis

taky myslím, že jsi uhodil hlavičkou o hřebíček :o)
komunikovat, být tolerantní a zase komunikovat. z toho pak vyroste důvěra a je skoro vystaráno...

17.09.2008 19:48:00 | Ágnes

Bez keců...? ale jeden nebo oba mohou uraženě mlčet. Postoj toho druhýho je nutný znát, s tím White nehneš, jak jsi silnej (a fousatej) ..:)

25.07.2008 13:40:00 | Aťan

...já to mám rád nejraděj bez keců :) ...ale to sem asi nepatří ...
...jasně ...mluvit a mluvit ...zatloukat a zatloukat ...
...jestli ono by tedy bylo lepší tu emancipaci zrušit ...zákonem ...v parlamentu projdou větší pí píp ...

25.07.2008 13:33:00 | WhiteSkull

Tak přitlačíme, helma pak lépe drží... :-)

25.07.2008 13:21:00 | Aťan

Myslí, žes uhodil hřebíček velice přesně na hlavičku a ani sis při tom nepotloukl prsty. Jen mám pocit, že ještě není zdaleka zaražený až po helmu.

25.07.2008 12:30:00 | Špáďa

Jasný. Tolerance musí být. Raděj plkat o blbostech, než mlčet. To vím. A vždycky se to pak rozjede tím OK směrem. Máš recht.

25.07.2008 12:22:00 | cevert

gabkin: ty a mim ? aha, uhm, chapu to tedy tak, ze na srazu si se po dvaceti letech dostal ke slovu ??? :-)

siorak: tak jisto existuji vyskumy, ktere omlouvaji i promiskuitu zen ... zejmena v obdobi ovulace ... osobne si myslim, ze je to individualne, dle temperamentu cloveka resp. paru ... poznam pary co spolu vydrzali i vychovali deti a meli netradicny vztah ... i pary, ktere se potkali jako nastrocni a taky jsou cely zivot spolu ...

24.07.2008 20:05:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Jana z toho rozluštila, že její plus je větší něž můj plus. Ale to se mi nějak nezdá... :-(

21.07.2008 21:13:00 | Aťan

Sio, neblbni, já před Janou promiskuitu vědecky neobhájím... To bych mohl svést leda tak na Alzheimera - jako že jsem se zapomněl...

21.07.2008 11:38:00 | Aťan

Láska, sex a manželství pohromadě - to zní sice hezky, ale tady to právě drhne nejvíc. Každé druhé manželství na tenhle nedostižný koktejl dojede. Po letech soužití přichází velké překvapení, že láska a sex nezadržitelně ochládá, nikdy to už nebude takové, jako na začátku. A proč? Chemie!!! Jestli se vztah nepřetaví v permanentní toleranci, uděláme si z manželského života peklo.

21.07.2008 09:48:00 | Aťan

Už jsem psal několik úvah o tom, že my muži jsme to vlastně vyhráli a od dob otrokářské společnosti na tom ženy nikdy nebyly hůř.
Dobře jsme si to zařidili. Milenky jsou samostatné s vlastním bytem, kvůli sexu už si je nemusíme brát za manželky, proti početí je antikoncepce, interupce a velmi levné alimenty, takže s dětmi se taky nemusíme otravovat a když nám zestárne, vyměníme ji za mladší model...
A začátek problému? Sex se oddělil od lásky a láska od manželství. Tam, kde tyto tři věci patří dohromady, tam je všechno v pořádku.

21.07.2008 09:35:00 | Daniel S.

Kurňa, konečně nějakej zdravej závěr! :)

21.07.2008 08:21:00 | Dota Slunská

Máš pravdu - ale u nás doma to funguje jak má - s tou komunikací je to důležitý

21.07.2008 08:07:00 | .K.r.i.s.t.y.

Tvrdil jsem vždy, jak je důležité posedět, poležet
a povykládat si! V budoucnosti to skončí matriarchátem,
což s radostí kvituji!

20.07.2008 22:52:00 | Bíša

Jo, Chancer si jde najít starou. :-)))

20.07.2008 21:56:00 | Eclipse

Domluva, to je, oč tu běží...
Jednu ženskou bych snad zvládl, ale víc..! Jak to ti arabové můžou zvládat?
Jdu si užívat mládeneckého života, nějakou dobu mě nehledejte ;-)

20.07.2008 21:46:00 | Chancer

To Martinez: Svatá pravda!

20.07.2008 21:43:00 | Aťan

To Lorraine: Na to je tolik brožurek, že jde hlava kolem. Ale když si na to přijdeš sama, klidně můžeš ty brožurky hodit do krbu... :-)

20.07.2008 21:42:00 | Aťan

já tvrdím že všeho s mírou, případně karlem nebo josefem - a to se týká aj tý emancipace, základní myšlenka dobrá bych řekla, ale někde se to někerým zvrtlo... ale mylím že jaký si to kdo udělá, takový to doma má - je to na tom úzkým manželským kolektivu aby se, kurňa, ňák rozumně domluvil... a dyž toho nejsou schopni, nepomože jim žádný hnutí ani filozofickej směr... tak sem se zamyslela nad tématem já :o)
a roboti stojí při mně - píšou WoMaN :o)

20.07.2008 21:41:00 | hanele m.

Já bych taky dováděla.Jen,mít s kým. Doufám, že víkend vyšel...

20.07.2008 21:27:00 | Churry

...zkuste v institutu definovat pojem "normálně se domluvit", řekla bych, že jeho interpretace v současném světě trochu pokulhává, tedy, jestli už neleze po čtyřech (samozřejmě to neplatí všude, jistě se najdou i takoví, kteří se domluví a je jim jedno jak, ale podstatné pro ně je, že k vlastní oboustranné spokojenosti)...:-))

20.07.2008 21:24:00 | Lorraine

...no přeci: normálně se domluvit. :-)

20.07.2008 21:05:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí