Nikdy

Nikdy

Anotace: to co cítíte je jen samota a zklamání, není to láska, jen to bolí, chcete vrátit čas ale nesmíte...

nikdy nepřestanete milovat prvního člověka, do kterého jste se zamilovali, to si buďte jisti…
nikdy nezapomenete, co jste s tím druhým prožili, a nikdy si neodpustíte svoje chyby, kterých jste se ve vztahu dopustili…
říká se, nikdy neříkej nikdy.. ale kdyby se lidi nikdy neměnili, nikdy by nebylo o čem psát, život by byl jednotvárný a nezajímavý..
někdy nějakého člověka nenávidíte, protože zradil vaši důvěru a pokazil vaše sny…. ale pamatujete si jeho smích a když si na něj vzpomenete, samy se usmíváte, víte jak vám byl ten člověk blízký a věděli jste o něm každou maličkost, ….. každou noc cítíte že leží za vámi a objímá vás, tak jako to dělal vždycky když jste spolu usínali a není jediný den, kdy by jste si nevzpomněli, jaké to bylo … a že by jste to chtěli vrátit nějakým způsobem zpátky….
každý si vzpomene na první pohledy, potutelné úsměvy, škádlení… všechny ty začátky, první polibky a milování… nikdy nezapomenete na touhu kterou jste cítili když jste nebyli s tím druhým…
nikdy nezapomenete na to, kdo je ten, kdo vám poprvé ukradl vaše srdce a spoutal všechny vaše city a myšlenky…
Autor carried, 23.07.2008
Přečteno 275x
Tipy 1
Poslední tipující: Caracol
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

máš pravdu.... tvé dílko mi přivodilo vzpomínky...člověk nikdy nezapomíná na ty, které skutečně miloval... a myslím, že to tak je správné, i když ty vzpomínky někdy strašlivě bolí...

23.07.2008 04:53:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí