Smrt a láska?

Smrt a láska?

Anotace: pohled jak má smrt blízko k lásce a láska k smrti.

V poslední době se setkávám s lidmi kteří chtějí svůj život ukončit a stále přemýšlí nad smrtí? Většinu těchto lidí spojuje „nešťastná láska“. Co to vlastně je ta nešťastná láska?
Podle mě je člověk odmítnut,zrazen,podveden nebo nemůže mít co by chtěl. Po té dělá špatná rozhodnutí které vždy nemusí končit dobře. A tady se rodí deprese méněcennosti pocit „nikdo mě nechce už tu nemám co dělat“ . Hodně to bolí láska začíná a ukončuje mnohé životy i já sám mám někdy pocit odejít ale vždy si vzpomenu že je pro co žít a že smrt přijde sama pro všechny. Těmto lidem ale slova nepomáhají svou bolest projevují řezáním,škrábáním nebo mlácením sebe sama. Ano vše tohle jsem dělal i já přiznám že s odstupem času na to zhlížím jako na chybu chápu všechny co si těmito depresemi procházejí a neví jak z nich ven. Vidí jen východisko smrt. Hodně lidí říká jak se smrti nebojí ale když jsou v ohrožení chtějí zas žít. Je potřeba vyslechnout tyto lidi a ne je hned odsoudit pro to že se řežou dospělí to berou jako že je to v módě. Většina to ale uznám dělá jen aby zapůsobila na okolí ale co ten zbytek? Všichni nejsou stejní a nedělají to z legrace ale mají pro to své důvody. A tím je ve většině případů láska ano a už jsme se zas dostal k lásce. Proč nikdo nedokáže vyjádřit slovy co láska znamená? Pro někoho znamená ráj a krásu někoho milovat jiní jí odsuzují a nenávidí a svádí na ní že jím zničila život. Když se člověk zamiluje do druhého vidí to navždy a nevidí konec a ani si nepředstavuje to je správně protože když člověk čeká na konec neužije si všechnu tu lásku to pouto naplno. Když to s končí štěstí a radost nahrazuje smutek a pláč a deprese. Ale postupem času najdeme někoho jiného každý si po konci vztahu někdo říká už nikdy nikoho nechci miluji jen jednu osobu. Proč je člověk destruktivní povahy a dokáže ho nastartovat každá maličkost a už není? To asi nikdy nepochopím. Pochopil jsem kouzlo lásky chuť života a závan smrti. Láska nám stojí za slzy trápení bolest a všechno smutné. Protože dostaneme to krásné ale láska nikdy nestojí za život. Je lehké říct klidně pro tebe obětuji život ale je těžké najít někoho kdo udělá to samé a kdo za to stojí. Proto si myslím že smrtí se nic nevyřeší smrt je síla která celou zemi spojuje a která jí utápí v bolesti ale pravda je že je lepší umřít s láskou než žít bez lásky. Kdo nepozná lásku nemůže vědět co je to štěstí a dokud jí člověk neztratí nemůže tvrdit že zná všecku bolest. Láska a smrt k sobě mají hodně blízko aniž se zdá ale je to pravda kolikrát jste byly na dně že vás druhý zklamal a opustil? A kolik osob jste zklamali vy? Nahlédněte do své minulosti a možná pochopíte můj článek. Nikdo nemůže mít vše a nikdo nemá právo rozhodovat o vaší cestě lásky a vašem konci smrti…
Autor Mausik, 31.07.2008
Přečteno 343x
Tipy 10
Poslední tipující: WerunkaaXD, Iwushak..., angel_s.r.o, Simísek, Caracol, Bíša, sluníčko sedmitečné
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

moc krásná úvaha..vystihl jsi mé pocity..dřív jsem si vždycky myslela,že budu s milovanou osobou navždy,a nic nás nerozdělí..realita je jiná..každá láska končí zklamáním a bolestí...na jednu stranu je to krásný cit,bez kterého nejde žít.ale proč musí končit tak špatně?...

02.03.2009 21:32:00 | WerunkaaXD

Těžko říct, co je láska..... pro každého je to něco jiného a to je na tom to krásné...
A myslím, že nic, ani láska nestojí za to, aby si člověk bral život.. vždycky je důvod pro co žít, ať již se jedná o maličkosti...

02.08.2008 14:34:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí