SLUNCE

SLUNCE

Anotace: je to dlouho co sem tohle psala....:o) city jsou tak zákeřný.....

věčná láska?! existuje? já věřím, že ano... ale člověk ji musí hýčkat... snažit seo její udržení, ale podaří se to?! jak je možné ji hýčkat? musí spolupracovat, ti dva k tomu musí bát předurčeni... myslím, že jsme pár, který by to mohl zvládnout...oba máme mnoho chyb.. ale kdo ne?! v něčem jsme stejní, ale v něčem jsme jako den a noc...

slunce a měsíc... on je slunce: životadárná hvězda... bez ní by nebyl život možný... a měsíc?! bez slunce neni nic.... temné nic bez duše a světla... slunce je to, co děla měsíc měsícem...světlo... jsou jako nerozlučná dvojka... stále se střídají.... slunce... měsíc... láska???nenávist??? ne! neni to nenávist... pouze chvilkové rozhořčení... nelze jen tak z minuty na minutu pozhsřbít lásku a vykopat hlubokou nenávist... to nejde... nesmí to jít...

co udělal měsíc tak špatného, že se slunce zatmělo?! bude dávat měsíci stále stejné množství teplé záře, kteroou měsíc tak miluje?! doufám, že to tak bude...jinak se z měsíce stane ubohé nic, které si nezaslouží, aby obíhalo kolem země...tudíž i kolem "hvězdy hvězd"
zaslouží si jedině....ZANIKNOUT...
Autor ivushe, 03.08.2008
Přečteno 433x
Tipy 1
Poslední tipující: Churry
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí