Vzpomínáš?

Vzpomínáš?

Anotace: Pro něho...Ten který vstoupil do mého života nečekaně a jen tak z něj nevystoupí.. Doufám..

Ach, pamatuješ na ty časy? Na naše začátky, kdy začínalo být slovo „my“. Bylo to krásné, těch prvních pár měsíců, kdy jsme se stále poznávali. První polibek, letmé dotyky. První chycení za ruku a ten pocit v žaludku. Pořád jsme se smáli.. Pamatuješ? Něco, co nejde vrátit.Dala bych cokoli, abych se aspoň na malinkou chvíli mohla vrátit a prožít si ty chvíle znova, užila bych si je o hodně víc, kdybych věděla, že to jednou skončí. Byla jsem hodně zaslepená a myslela si, že to tak bude vždy. Víš, stejně je nejkrásnější na vztahu, ty první měsíce, kdy se ti dva ještě tolik neznaji a nehledaji na tom druhym člověku chyby. Tobě po nějaké době začalo vadit hodně věcí. Začal jsi hledat ty chyby, chyby které jsi předtím neviděl.Žárlivost náš vztah zničí, tuším to. Nezapírám, že já jsem v tom nevinně-to netvrdim ani tvrdit nemůžu. Oba za to můžem. Jak to udělat, aby se zase vrátily ty nádherné časy bez hádek, dohadování a vysvětlování? Už mě nebaví neustále se hádat a přesvědčovat tě, že jsem v tom nevinně. Ne, už to tak nechci. Jsme oba dost inteligentní na to, abychom věděli, že tohle není správné. Jak je možné, že tohle všechno děláme, když se tak milujeme? Možnosti jsou 2. Buď jeden z nás nemiluje tolik, jak říká. Nebo je to jen zkouška. V duchu se modlím, aby to byla ta druhá možnost.
Miluji Tě a vždycky budu! Řekla jsem ti to už mnohokrát, tak proč to neustále dokola opakovat. Doufám, že to víš. Nechci o tebe přijít, leč vím, že jednou ten den přijde. Bude to těžké. Ty odjedeš do Prahy na střední školu a tam si najdeš holku. Holku se kterou se nebudeš hádat, bude lepší než já. Vím to. Třeba se stane tvojí ženou a budete mít krásné děti a chytré, tak jako jsi ty sám.Přeji ti to z celého srdce. A co já? Já už se o sebe nějak postarám. Říká se, že pravá láska nikdy nekončí. Třeba tě budu milovat až dokonce mého života. Bojím se toho, že náš rozchod ve mně zanechá něco, co ve mně bude navždy.
Ten osudný den… Doufám, že bude co nejdéle. Nechci o tebe přijít, aspoň teď ne.. Snad to cítíš stejně..
Autor Mademoiselle S., 06.08.2008
Přečteno 584x
Tipy 9
Poslední tipující: SWEET13, M.i.š.k.a., boruvka175, Bíša, Kira Haulie, Someday
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

je vidět, jak moc ho máš ráda (teda nevím, jak je to aktuální), ale všichni většinou považujeme první lásky za osudové a až teprve s odstupem času zjistíme, že na nás někde čeká ještě někdo lepší... a jestli je to "on", tak držím palce, ať vám to vydrží co nejdýl ;) vzdálenost je sice překážka, ale každá překážka se dá překonat :)

24.04.2009 15:07:00 | M.i.š.k.a.

Neocenitelné!:)

14.08.2008 17:23:00 | Grafomanická MIA

Bylo asi zbytecny davat tip, ptz tohle je neco, co ti nikdo neohodnoti dobre... Tohle je proste tvoje... Cetla jsem to jednim dechem a nejak jsem se v tom malinko videla... stalo se mi neco podobnyho a hodne dlouho jsem to rozdejchavala... Kamaradi mi rikavali: kdyz neco hezkyho konci, tak nekde neco zase zacina... Nejradsi bych je s temahle recma poslala nekam, ae dneska vidim... po dlouhy dobe, ze fakt zacina neco jinyho... ae treba ne... treba se to vsechno spravi a bude to zase dobry... jako driv... co dobry... skvely... uzasny... proste jako driv... budu drzet palce...

09.08.2008 00:57:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí