My Heart Beating For You!

My Heart Beating For You!

Anotace: Obyčejná to úvaha...Ani se tomu tak možná áni nedá říci..Jen výplod mých trapných to myšlenek...

Ze začátku se to zdá být šecko krásné, dokonalé..Cítíš se tak, jak se normálně necítíš...A to se ti líbí, jelikož to neznáš..Ten pocit si rychle zamiluješ a nechceš se ho nikdy zbavit...Ten Pocit...
Být zamilovaná je něco překrásného dokaď to toho druhého nezačne mírně omrzovat..Už nejeví taký zájem,nepíše bo nevolá ti tak často.Stále si říkám čím to je..? Třebas si říká,že tě má jistou, takže proč se dál snažit? Už nejeví taký zájem a tebe to štve. Protože láska obsahuje řadu přenádherných pocitů, které jinako necítíš..Si šťastný, cítíš se v přítomnosti tvojí lásky jako v nebi, cítíš to, co s nikým jiným. Jen co dělat, když některé tyto věci ta láska začíná pomalu postrádat? Sama si nevím rady a tak se ptám!!
Postupem času se začínáš spíše více trápit než si vychutnávat to štěstí s milovanou osobou... Přemýšlíš...
Nebylo by lepčí to raději ukončit? Šak trápit se s ním bo bez něj.. Ale ne..Nejde to.Kdyby Si to ukončila, strašně by ti chyběl. Bojíš se, že zážitky jako s ním už s nikým jiným nezažiješ…A co teď? Už tě nebaví se stále připomínat a už nemáš sílu…Snažíš se strašně moc a už nevíš co dál udělat, aby to bylo jako dřív. Udělala si už šecko, co si mohla. Dál? Nejde to bez něj, ale s ním…Trápíš se…V životě je mnoho hezkých chvilek, ale oproti těm hnusným je to neuvěřitelně málo…Ani si to neuvědomuješ..Měla by sis více vychutnávat chvilky s ním..každou hefkou chvilku, pač nikdy nevíš, kdy je to naposled…Co Když Tamta už byla ta poslední? Poslední dobou nad tím uvažuji..Kdy to bude naposled? Vidíme se a já si říkám..Co když su ho viděla dnes naposled?? Ploš jsem neudělala toto a toto a že su toho mohla stihnout mnohem více…Více si s ním povídat a více mu toho říci,koukat se mu do očí a ne stydlivě uhýbat jako malé děcko,Promiň… Víš, že už su taká… Nezapomenu na to místo..To naše místo u louky pod tím stromem. Jenom mé a tvé místo…Až tam někdy pudu sama, bez tebe…Budu vědět, že ty už tam se mnou nikdy nebudeš, ale přesto budu doufat! To místo mi dycky zůstane v mém srdci… bude tam mít místečko,které se nikdy nevytratí..Zůstane tam napořád, nezmizí jako ostatní obyčejné vzpomínky. Nikdy jsem nikomu neřekla MILUJI TĚ! Tyto dvě slova jsem nikdy neměla ráda..leda tak ve filmech a v happyendech..bála jsem se je používat,přestože tyto dvě obyčejné slova jsou slova štěstí a lásky,zamilovanosti…Bohužel i smutku,nenávisti,zklamání….A ubližují!
On mne přesvědčil,že se nemusím bát…Mohu je říci..Naučil mne mnoho věcí…A já do teď nikdy neřekla Miluji tě…Maximálně jen – já tebe také! Nevím,jestli mám být bez tebe bo s tebou, když se toliko trápím.. Lepčí se trápit láskou než být veselý, ale bez lásky…
My Heart Beating For YOu..!
Autor YourBlackTear, 14.09.2008
Přečteno 325x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je teda fakt, že se nedá říct, že ta láska postupně mizí, ale ze začátků jak jste psala "nejeví zájem" tak to je přesné. Méně sms. Méně dotyků.
Nevím jak je to možné. Možná je to tím, že není o co bojovat.
Nebo že to nechce přehánět, abychom se navzájem nepřejedli nebo nevím.
Jedno však nechápu a zřejmě v tomto mladém věku nikdy nepochopím a to to, jak spolu mohou být lidé celý život. Třeba 50-60-70-80 let a neomrzet se. Stále se milovat a každé ráno spolu vstávat s úsměvem na tváři.
To opravdu nechápu. Spíše je obdivuju.

16.04.2009 06:41:00 | PoeziGirl

Trápení s láskou patří k těm nejhorším citům,které jsem v životě poznala.Nedávno-je to už skoro rok,jsem poznala jednu osobu,díky níž jsem pochopila význam mnoha lidských pocitů,vlastně můžu říct,že on mě naučil milovat,nenávidět,doufat,věřit,ale i ztrácet naději.Zažila jsem situaci,kdy jsem byla zcela na dně.Ale odrazila jsem se...je to těžké,ale skutečně to jde.A jednoho dne si budeš moct s klidem říct-jsem z toho venku!

17.09.2008 10:15:00 | dreamer.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí