Sen a nebo realita?

Sen a nebo realita?

Anotace: Zamyšlení se nad tím a oným

„Lásko! Broučku! Miláčku!“ Měla chuť jej takto oslovovat. Místo toho mu říká jménem, a nebo použije přezdívku.
Když o něm sní. Je její životní láskou, Mají vztah do nepohody, mohou se hádat, ale ví, že pokud spolu chtějí žít musí dojít ke kompromisu a nebo dohodě. Plánují spolu. Milují se. Žijí spolu. Podporují se. Berou se. Mají 3 děti. Staví dům. Kupují auto. Není nutné dodržet pořadí. Je důležité, že jsou spolu a ví, že spolu to zvládnou. Je důležité, že je jejich láska opětována. Nemilují nadarmo.

Když se octne v realitě, tak to všechno akorát bolí. Má ráda nadarmo, protože její láska není opětována. Ví, že musí zapomenout, ale nechce. Dostal se jí pod kůži a ona je doufá, že až se jednou oklepe, tak z ní ta láska odpadne, protože ona si to už konečně bude přát. Je její pan dokonalý, který bude láskou někoho jiného, princ na bílém koni čekající u zámku jiné slečny...je prostě všech, jen ne její.

Přání se nám tak míjí s osudem. Proč jsou šťastné konce pouze tam, kde si je vymyslíme? Kde je ta láska, která nás má provázet životem? Proč lidé opouštějí a nenávidí? Proč si ubližují? Raději mír a lásku všem. Bolest moc bolí, válka děsí a přináší smrt. Proč tedy vítězí nad láskou? Proč si chceme ubližovat?
Autor Catie, 21.09.2008
Přečteno 419x
Tipy 3
Poslední tipující: Danger, ilona, enigman
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Luna a láska - když nerostou, ubývají.
Bolest tě připravuje na tvou lásku,pokud nebojíš se složit dlaně,bojuj a hledej a až nalezneš toho pravého a už ho nepust.Drž se.

03.03.2013 11:34:56 | Danger

I když ji teď asi nevidíš, tak "velká" láska existuje... nedá se vykřičet, vyprosit ani vybrečet, nedá se uchopit ale existuje... ;)

21.09.2008 21:58:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí