Nenávidím lásku

Nenávidím lásku

Anotace: Jednou jsem to někde našla na neto a skopčila do wordu, dnes jsem se do toho po e-mailu kamarádce musela podívat. Myslím, že za přečtení víc než stojí.

Byli jste někdy zamilovaní? Hrozné, že?
Udělá vás to tak zranitelným. Otevře to vaši hruď a vaše srdce tak, že se někdo může dostat dovnitř a pěkně vás rozhodit. Stavíte všechny tyhle obrany. Celé roky si budujete brnění, aby vám nic nemohlo ublížit a pak jeden hloupej člověk, kterej se nijak neliší od všech ostatních, nakráčí do vašeho života. Dáte mu kus sebe, ačkoli o to nežádá. Jednoho dne udělá něco hloupýho jako, že vás políbí, nebo se na vás usměje a váš život už není váš. Láska si bere rukojmí. Dostane se dovnitř. Užírá vás zevnitř a zanechá plačícího v temnotě, kde se i jednoduchá fráze jako „Možná bychom měli být jenom přátelé" nebo „Jak citlivé" promění ve střepinu, která si prodírá cestu k vašemu srdci.
Bolí to. Nejenom ta představa. Nejen v mysli. Je to bolest v duši stejně jako bolest v těle. Skutečná dostane-se-dovnitř-a-roztrhá-tě-na-kusy bolest. Nic by nemělo být schopné tohle udělat. Zvláště ne láska.
Nenávidím lásku.

-Rose Walker
Autor Stepankas, 28.09.2008
Přečteno 565x
Tipy 6
Poslední tipující: R., Someday, Kira Haulie
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Dostalo me to... Pokud dovolis, zkopiruju si to a ulozim... Zazila jsem to... Jak te to uplne rozdrti a jsi cim dal tim smutnejsi a smutnejsi a je ti cim dal tim hur!!...

03.10.2008 19:28:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí