Je to špatně?

Je to špatně?

Anotace: zamilovanost dělá divy...

Chci Ti říct..... že když jsem s tebou je mi tak nádherně že totálně nevnímam okolní svět...když jsem s tebou ... seš tam prostě jen ty a já, nikdo jiný... může tam kolem nás být třeba milion lidí...ale pro mě tam budeš jen ty. Po dnešním večeru nedokážu slovy popsat co k tobě cítím... Snad si to poznal sám. Nevím co mám dělat...ty mi mojí lásku neoplácíš...ale proč vlastně? Chováme se jak kdyby jsme spolu chodili... Ale nechodíme spolu, proč? Kvůli bráchům? ne... ty už to ví... Kvůli rodičům? ne... ty už to taky ví... tak proč:( Proč mě necháváš se trápit... ubližuješ mi...týráš mě... nemůžu ti do ouška pošeptat jak moc tě miluji... nejde to když mi to nedovolíš... Někdy přemýšlím jak by si zareagoval kdybych to udělala...hm?... jo sám určitě nevíš... ale jestli víš ... tak stejně nepovíš viď? ...
To naše..Máš mě rád? jooooooooooo moc..upe k smrti.. .... jsem šťastná že mě máš rád..ale...já chci víc...toužim po tom..hrozně...:(... ničí mě to... já vím měla bych být ráda že mam to co mam...ale nejde mi to.. prostě... jsem se zamilovala:(
Autor Sariinek, 18.10.2008
Přečteno 386x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jestli tě to ničí a jestli si tě on neváží tak jak by měl... skonči to! Řekni mu, že takovýhle nezávazný vztah nezvládáš. Že sis myslela, že to zvládneš..ale nemůžeš už jen proto, že k němu cítíš to, co k němu cítíš. A uvidíš sama, jak na to zareaguje.
Já sama jsem to zažívala. A když jsem mu řekla, že nezávaznej vztah nezvládám.. otevřel své srdce a teď jsme spolu. :)
Ale neříkám, že u vás by to tak taky dopadlo. Jen si myslím, že jsi narazila na podobný typ kluka.
A nemá smysl pokračovat v něčem, co ti tak moc ubližuje. I když.. na to si přijdeš časem sama, jako jsem na to přišla já, když jsem to chtěla ukončit - ten nez.vztah!;) Hodně štěstí !!

02.11.2008 16:25:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí