jak to bude...

jak to bude...

Anotace: Slečno to je váš přítel? Ano, proč se ptáte? No já jen, že ho znám už nějaký ten pátek a dám vám radu, držte se od něj dál, je to hajzl... Takhle to začalo a pak už se to jenom vezlo...

Může se člověk změnit kvůli někoho koho miluje? Tšžká otázka, když někomu věříte uplně bezmezně a pak se vám zboří svět, protože zjistite, že ten dokonalý člověk je vlastně sukničkář a holky bere jenom jako spotřební zboží a tudíž se musí pravidelně a často obměňovat. A ještě horší je, když vám ona milovaná osoba řekne, že ano, že to tak je, ale že se to snad změní... Tak teď nevím může láska někoho uplně změnit? Nebo mám čekat kdy mi začne zahýbat? Nebo jěště hůř, kdy se na mě vykašle a pošle mě do háje jako ty předemnou? A bude o mě taky mluvit jako o nich? Jako o štětkách, které ho stejně chtěly jen kvůli prachům a posteli, i když ten hajzl byl dycky on? A jak dlouho vydržím žít v představě, že tě miluju, ale že o tebe mužu kdykoli přijít? Představa, že přijdu o tebe i naše společné přátele mě docela straší a jak mi bude až se to stane nechci radši vědět... A co když se změníš? Můžu ti nějak pomoct?
Autor kotatko1010, 06.11.2008
Přečteno 333x
Tipy 4
Poslední tipující: BARBYE, Karlička
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí