Daleko od mého protějšku.....

Daleko od mého protějšku.....

Anotace: Jo, i takhle to dopadá, když jste daleko od svého protějšku! :)

Lásko,
je mi bez Tebe smutno. Ale když přivoním k tričku a přivřu víčka, hned mi naskočí Tvůj obličej.. dokážu si živě představit Tvé tělo..to, jak mě hladíš, líbáš..a nejen to! Dokážu si vybavit i ten slastný okamžik, který patří jen nám..víš, o čem mluvím. :* Usínám teď s Tvým hlasem znějícím mi v hlavě a tričkem vedle ní..i teď v okamžiku, kdy píšu, cítím Tě! :* Dobrou noc, srdíčko moje.. miluju Tě..

Tak přesně takhle zněla sms odemě pro něj!:) Abyste to pochopili... dal mi své navoněné tričko s sebou na intr.:)
Nj, je to čím dál tím těžší odjíždět a vracet se za týden!
Jinak.. už je to 3,5 měsíce od chvíle, co jsme spolu začali oficiálně chodit.:) Jéé! *IN LOVE*
A jsem šťastná!;)

Díky, že si čtete moje ... úvahy, které vlastně vůbec nejsou úvahami, ale jen vyprávěním mého života.;)
Autor Karlička, 02.12.2008
Přečteno 410x
Tipy 5
Poslední tipující: Lilly Lightová, PoeziGirl, danaska
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásně srdíčkově zamilované :)
Dávám tip :)

15.03.2009 11:02:00 | Lilly Lightová

OOOooo mám takovou radost!!!! Psala jsem ti vzkaz. Odepiš :) Moc se těším na vyprávění!!!!!!!!!!!!!! :) Mám taky spousty novinek. Stalo se toho moc :)
Měj se paaa

28.12.2008 12:46:00 | PoeziGirl

Hurá, konečně šťastná láska. Něco velmi milého a pozitivního na mě dýchlo z tvé povídky.Takových těch nádherných, bláznivých sedmnáct. Měj se krásně.

03.12.2008 15:17:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí