Láska na první pohled

Láska na první pohled

Anotace: Exsistuje láska na první pohled? Co si myslíte?

Láska na první pohled....existuje vůbec? Nebo je to jenom výmysl těch šťastně zamilovaných?
Podle mě není možné, aby existovala. Nemůžeme se přece zamilovat jen do tělesné schránky člověka. Líbit se nám může, ale milovat ho můžeme jen tehdy, pokud jej opravdu dobře známe. Pokud se dva lidé poprvé uvidí a něco mezi nima okamžitě je, není to láska, ale touha. Touží po sobě, chcou se navzájem dotýkat, okamžitě mají chuť s tím člověkem být. Nechcou s ním strávit zbytek života, jen jednu noc. Nebo dvě.... Potřebují se k životu. Ne psychicky, ale tělesně. Přitahují se. Nějaké jejich zvrhlé a nemorální já si prostě řekne, že toho člověka musí mít, musí ho dostat, nabažit se jeho těla, doteků...jeho tělesné lásky. Nepotřebuje znát jeho jméno. Stačí mu, že je s ním. Že cítí jeho dech. Potřebuje vědět, že je na blízku. A až se budou mít dost, odejdou. Každý jiným směrem. A třeba už se nepotkají. Nevadí jim to. Když po sobě zase začnou toužit, osud je vždycky nějak svede do cesty. A propukne to znova. Nebo možná ne.
Autor Anulyynka, 12.12.2008
Přečteno 859x
Tipy 1
Poslední tipující: Kapka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já myslím,že láska na první pohled je povrchní láska.Protože když ho vidíme poprvé,nemůžeme toho dotyčného znát,díváme se jenom na zevnějšek,takže je to jenom láska dle vzhledu.Upřímná láska podle mne pramení z dlouhodobějšího vztahu a vzájeného poznávání té druhé osoby.

22.12.2008 12:03:00 | dreamer.

Z pouhého pohledu můžeme občas přečíst víc, než si dotyčný myslí. Stačí oblečení nebo účes. Nebo gesta. Možná, že podvědomě tušíme víc, než si občas myslíme. A možná, že i existují lásky na první pohled.

13.12.2008 21:36:00 | voedor

Pokud se dva lidé poprvé uvidí a něco mezi nima okamžitě je, není to láska, ale touha.... - která může přejít do lásky.

12.12.2008 14:37:00 | Kapka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí