Kde jsi?

Kde jsi?

Anotace: V tomhle se poznávám...

Vím, že můj vysněný princ si pro mě přijde. Zachrání mě. Ukáže mi cestu životem a vytrhne mě ze samoty. Sedávám u vody na balvanu a sním si svůj sen, že jednoho dne mi někdo zakryje oči a překvapením ani hnout nebudu se moct. Někde v dáli běži si svůj maratón, na jehož konci políbí své vytoužené štěstí. V životě potkáme spoustu zlých věcí, spoustu zlých lidí. I slzy kanoucí na hladinu jezera člověku nejradějí závidět by chtěli. V bezvětří si hrát na protivníka klesajícímu prachu, jenž na zem pomalu usedá. Jaké poslání má člověk v životě? Věřím, že každý to své máme ve svém srdci. Neznáme jeho podstatu, ale ať tak či onak žene nás kupředu. Jen stovky probděných nocí o tajemném princi. Zda vůbec existuje. Nevím, jak vypadá, nevím, jaký je a kdo to vůbec je. Čím méně jej však znám, tím více s ním toužím svůj život sdílet. V bouři bojovat, na obloze souhvězdí nová poznávat. Vím, že je. Je jen vzdálený a já na něj nedosáhnu. Tak kde jsi? Přijď si pro mě...
Autor lagunasnů, 15.12.2008
Přečteno 406x
Tipy 6
Poslední tipující: Prokešová, dreamer., NikitaNikaT., Erazene
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí