Důvod neznámý

Důvod neznámý

Anotace: Tohle je pro tebe...

Začalo to všechno jako to začíná pokaždý... potkal a seznámil jsem se s ní ve vlaku.Prohodili jsme pár slov a že spolu pújdeme ven. Nějákej čas na to se šlo... pamatuju si to...bylo mi před ní hrozně trapně a styděl jsem se...chytli jsme se za ruku a od tý chvíle jsem věděl že je něco jinak..Že jsem našel něco so jsem tak dlouho hledal...takovej pocit.Plynuli dny,tejdny, měsíce... a teď je to přes půl roku. Hodně věcí se od tý doby změnilo...často jsem dlouhý hodiny přemejšlel a ptal se proč...proč ona se mnou je, co na mě vidí... nechápu to.Když se podívám do zrcadla tak to nechápu ještě víc. Holky na mě vždycky sraly a když už jsem s nějákou byl...vydrželo to tak dva měsíce a potom čau... nebavíš mě...Teď ale vím že je to konečně jiný, vím že je to ta na kterou jsem čekal...tak dlouho...a už si to nikdy nenechám vzít...je mi s ní vždycky úplně hrozně dobře, najednou jsem úplně jinej člověk. Hodně lidí mi řeklo že jsem se změnil od tý doby co s ní jsem...nevim jestli k horšímu nebo k lepšímu...a je mi to jedno... stejně jsem tu jenom pro ní a bez ní.... umřu... nechci už jinou, nechci jinam, nechci víc....já jsem šťastnej jako nikdy před tím i když to není vždycky jednoduchý a náš vztah si musel projít dost těžkýma chvílema... věřím tomu že to dokážeme...po tom všem... pamatuj si... Miluju tě a nikdy na mě prosím nezapomeň... já taky nezapomenu, i kdybych chtěl tak by to nešlo... nemůžu zapomenou na svůj svět...Princezno...
Autor Madnessproduct, 24.12.2008
Přečteno 329x
Tipy 2
Poslední tipující: Rumová vílenka v bílé mlze..
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Miluju tě!!!

24.12.2008 09:54:00 | Rumová vílenka v bílé mlze..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí