Co je láska??

Co je láska??

Anotace: ..kamarád se mě zeptal, co je láska, jak bych ji popsala..tak sem sesmolila tohle kraťoučký a zkusila mu říct co si představuju!

Láska rozvazuje (nejen) klukům tkaničky, plaší se každému srdce. Je to něco, co se nedá popsat, přesto to každý zná, něco, co nemůžeš ani přesně definovat. Pod slovem láska je ve slovníku jenom, že je to cit dvou lidí, ale to ji nedefinuje..je to něco, co ti otevře srdce, zmámí tě a jde ruku v ruce s tím dobrým ale i zlým..Zahřeje tě i v tom největším mraze a pomůže ti ke zdolání té nejvyšší hory. Podrží tě a pomůže překonat všechno trápení. Bolí a přesto po ní toužíme, i když nemáme rádi bolest. Láska je cit, kde jedna osoba je málo a tři zase příliš mnoho..Dva je akorát!!!
Autor makretka, 24.09.2005
Přečteno 631x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"Bolí a přesto po ní toužíme, i když nemáme rádi bolest." - to je velmi krásně řečeno!
"Láska je cit, kde jedna osoba je málo a tři zase příliš mnoho." - co ale uděláme, dojde-li k tomu, že:
"Einmal ist keinmal aber cweimal ist schon zufiel" - jeden kamarád to měl napsané nad svou postelí ...

02.10.2005 17:17:00 | Hary_nš

Ve všem s tebou souhlasím...láska má nekonečně mnoho definicí..a ani jeden človíček je nezná všechny, protože každej si pod tím představuje slovo lásku trochu jináč..ale v tom málu co jsi napsala s tebou rozhodně souhlasím..

25.09.2005 13:51:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí