Výlet

Výlet

Anotace: 5 dnů jinak..

Byl jsem 5 dnů pryč. samo o sobě to nezní něják zvláštně...pro mě však hodně znamenaly...hodně silnejch zážitků jsem za tu dobu prožil. 5 dnů............ 5 dnů s člověkem, kterej je pro mě všechno. Líbilo se mi to...každej den s ní usínat...každý ráno spolu vstát... bylo mi hezky...některý věci ale nebyly hezký...spíš naopak...ale možná to tak muselo bejt...možná se to muselo stát, abych si nějáký věci uvědomil...leccos jsem zkazil. Nezachoval se správně a za to se omlouvám. Nenávidím se za to, co jsem řekl...ty to víš. Je mi líto, že jsem na tebe byl takovej...a obdivuju to, že jsi byla silná a přečkala to...brečel jsem jako malej kluk...je mi za to hrozně trapně...jsem slaboch...byl jsem zlej... a vážně jsem nechtěl...věř mi...mrzí mě to... nechci, aby jsi se kvůli mě trápila....cejtim se za to zodpovědnej...za tvůj smutek...možná, že i jsem... Nechci tě ztratit...ztratil bych i sebe...Nemusíš tomu věřit...můžeš si říkat, že to nemyslím vážně...ale.... bez tebe nejsem já, bez tebe jsem v koncích a to po těch 5 dnech vím ještě jistějš než kdy před tím.... Miluju tě hrozně moc.....tak mi to odpusť...všechno co jsem zvoral...všechno co dělám špatně...vím, že dělám chyby...ale věř mi...snažím se...
Autor Madnessproduct, 30.12.2008
Přečteno 220x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tenkrát jsi ještě nevěděl jak moc jsem nemocná..... viď? byl jsi tam šťastnej, protože jsi nic nevěděl.. možná že je to tak líp..

22.03.2009 15:52:00 | Rumová vílenka v bílé mlze..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí