Sen...

Sen...

Anotace: Dnešní noc se mi nelíbila...

Dneska v noci jsem měl sen...bylo to divný...zmatený. Něják nemůžu přemejlet natož o tom psát...je to těžký. Zdálo se mi o mojí princezně...Byl jsem na koupališti, nevim kde, seděl jsem tam sám. Pak přišla ona a řekla mi něco jako že tam radši chce bejt s kámošema a šla za nima. Tak jsem tam seděl...kouřil jedno za druhým a čekal. Pak jsem jí viděl jak se tam objíma s nějákým debilem. V normálu bych zvednul prdel a šel mu zdupat xicht ale nevím proč....začal jsem utíkat...hrozně rychle....pryč....pryč.. najednou jsem byl doma...seděl jsem u sebe v pokoji a ona tam přišla. Zeptal jsem se jestli mě podvedla.Začala se smát a řekla že jo. Že si za to můžu sám. Tím jak se chovám.Pak jsem si sednul na zem. Ona si stoupla nade mě a řekla mi že nechce abych jí to odpustil. Že to nemá cenu...že to udělala schválně abych jí nechal...zeptal jsem se jestli mě někdy doopravdy milovala....to už jsem se nedozvědel... probudil jsem se. Divnej sen. Vím že to není pravda... A vím že tohle se nikdy nestane....Promiň...´ja sem si to taky nevymyslel...Miluju tě..
Autor Madnessproduct, 31.12.2008
Přečteno 397x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ach jo...... zlato víš že se to nestane.... víš to.... miluju tě :*

31.12.2008 14:43:00 | Rumová vílenka v bílé mlze..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí