Nejsem v kurzu..

Nejsem v kurzu..

Anotace: ......

30.Duben 2008,23:27
Jak tak koukám kolem sebe a poslouchám známé, tak kdo dnes není haj*l, neflirtuje s ostatníma holkama na párty, přestože má partnerku, tak není v kurzu. Ženy dnes potřebují cítit, že o partnera musí bojovat, že si jím nechtějí být jisté. To je snad největší nesmysl co jsem kdy slyšel. Když má nějakého šmej*a, tak brečí, co by dala za někoho hodného. Když má hodnéhop věrného kluka, začne se nudit a hledat dobrodružství jinde. Já si vždycky myslel, že cílem je najít jistotu, někoho na koho sde můžete spolehnout a kdo Vás nepodrazí. Ale je jiná doba a asi jsem trochu v lese. Já chci ženskou, u které se nebudu muset bát, že půjde někam s přáteli na párty a neoblbne ji tam nějakej místní frajer. Někoho, kdo ocení věrnost a to, že když mám tu svou, jiné mě nezajímají. Nestojí mi za risk, že ohrozí to co mám rád. Takže ženy co hledáte nebezpečí ve vztahu, hodně štěstí.
Autor DeNNI85, 01.01.2009
Přečteno 277x
Tipy 3
Poslední tipující: Simísek, Caracol
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kes: ale ja o zadnem vecirku konkretnim nemluvil :) A mluvil jsem o zenach, pac nejsem gay a muzi me nazajimaji a tato uvaha byla venovana zenam. Dale nikomu nic nenarizuju, nevim, jak si na to prisla. A neprijde mi omezene srovnavat ostatni lidi a jejich hodnoty s tema mojema, pac ja hledam to co nabizim, nic vic a nic min. Ale jsem rad, ze te to pobavilo :)

17.01.2009 01:27:00 | DeNNI85

Heh tak tahle úvaha mě pobavila.
Předně, drahý autore, bych Tě ráda ubezpečila, že hodnotový žebříček máme každý jiný. Na tom by asi bylo dobré začít. Protože kritizovat jiné lidi díky svým hodnotám je poměrně omezené.
Následně bych se ráda zmínila, že pravděpodobně i většina těch mužů, co na večírku flirtovali, bylo zadaných. Zajímavé, že ty rozhodně nezmiňuješ. Pročpak asi?
A konečně. Pokud se Ti něco nelíbí, nedělej to a můžeš doufat, že Ti to nebude pácháno. Ostatní neodsuzuj a jim nenařizuj.
Každý jsme strůjcem svého vlastního štěstí a nikoli štěstí jiných (ačkoli se to tak někdy může zdát). A ráda bych Ti připomněla, že žijeme jen jednou jedinkrát :)

14.01.2009 18:30:00 | Kes

caracol: no pak je dulezity zjistit co chces vice, jestli jistotu a nebo nestale dobrodruzstvi bez moznosti se usadit.

02.01.2009 14:02:00 | DeNNI85

Simisek: no ono hlavne nei dobrej napad vytlacit nekoho koho mas rada nekym dalsim. pak az se to povede si muzes uvedomit, ze ten kterej poslouzil jako zaplata na samotu uz pro tebe neni vhodny, ale mezi tim se on mohl zamilovat do tebe a ublizis tim nekomu dalsimu. Takze ja rikam, dej se dohromady sama, ziskas cas na to abys sis srovnala v hlave to, co ti dal tvuj posledni vztah a co chces a co ne a az nebudes myslet na byvaleho partnera, tak se pust do hledani neceho noveho.

02.01.2009 14:01:00 | DeNNI85

Co já bych dala za hodnýho kluka, který by mi konečně vymlátil z hlavy toho Jednoho...:)
Všechny dívky/ženy nejsou stejné, některé potřebují hodného věrného človíka po boku, některé naopak, některé jsou věrné a oddané, některé přelétavé jako pták:)

02.01.2009 12:17:00 | Simísek

člověka začne po čase jistota nudit, zacne hledat nebezpečí, ztratí jistotu a lituje...

02.01.2009 03:04:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí