ztrata a nález

ztrata a nález

Anotace: ztrata a nález...štěstí, laska, radost??

Vše co jsem měl najednou zmizelo jako prach Láska, štěstí, radost ze života. A teď si dávám několik otázek a to „ Proč já? Proč teď? Byla to nebo je to moje vina? “ Poprvé jsem myslel že jsem doopravdy našel tu pravou. Bylo to prostě krásné, psaly jsme si každý den chodily spolu ven bavily se prostě málem dokonalé.
Ale najednou v zimě jela s rodiči na Hory a tam to vše skončilo zamilovala se do jednoho kluka co více dodat. Ten den si pamatuji hodně dobře kdy mě řekla „ Zamilovala jsem se tam “ ten den jsem si myslel, že to není pravda, ale ano byla to pravda jak jsem zjistil tak všechno pěkné vždy musí skončit. Pak jsem si sni dlouho nepsal tak málem pul roku až co jsem ji uviděl na fotbale tak tam jsem se sní začal bavit jak se má a další ale nenašel jsem ty slova pro to abych se zeptal proč to tak dopadlo mezi mnou a tebou. Potřeboval jsem aspoň vysvětlení proč on a ne já. A vysvětlení bylo zamilovala jsem se do něho ale do tebe ne. A pak jsem se zeptal a jste stále spolu?? Ne nejsme zjistila jsem že měl ještě druhou holku. Nechápal jsem to prostě nechápu a nemůžu to asi nikdy v životě pochopit a s tím jsem se už smířil.

Ale poznal jsem další dívku která mi otevřela oči a když ji vidím nebo se ji dívám do očí tak se mi srdce rozbuší radostí, že jsem ji poznal.
Autor onlie, 02.01.2009
Přečteno 375x
Tipy 1
Poslední tipující: NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Řéká se, že nové poznání rány zacelí... něco na tem bude. Jednou, snad s odstupem času se pousměješ a řekneš si, že život nás stále učí něčemu novému... lásky zrada bolí, ale co tak čtu, byla upřímnost a ta někdy bolí ještě víc... jak ta zrada...

04.01.2009 19:25:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí