Láska podle definice aneb Láska je, když...

Láska podle definice aneb Láska je, když...

Anotace: I tak to dopadá, když se skeptik rozhodne psát o lásce:)

…se ve vás vzbouří hromada ztřeštěných hormonů, jakožto reakce na nečekaně zásadní podnět. Takto rozhozený organismus odmítá veškeré logické funkce mozku a žene člověka střemhlav do situací, kterým by se normálních okolností vyhýbal jako čert kříži.(I)

…se malý baculatý okřídlený hošík s kouzelnými šípy začne člověku plést do stereotypu života a s touhou jej z něj laskavě vytrhnout, mrhá svými šípy do všech stran, přičemž většinou napáchá více škody než-li užitku.(II)

…navštíví hejno zdivočelých motýlů vaši zažívací soustavu a nedá vám spát ve dne v noci.(III)

…vás naopak opustí pud sebezáchovy a vy náhle objevíte schopnosti, o nichž jste doposud nevěděli: schopnost vznášet se (podobnost s Ikarem čistě náhodná ), schopnost poslušnosti, schopnost zachovat slušné chování alespoň po dobu přítomnosti partnera, schopnost přizpůsobit se životnímu stylu druha/družky, schopnost kompromisu (zářným příkladem je žena připoutaná k obrazovce u hokejového zápasu či muž bez remcání skloněný nad kuchyňským dřezem), schopnost překonat strach, schopnost omládnout (a to i do věku, kterým váš organismus dávno zapomněl), a mnoho dalších.(IV)

…se ten druhý stane vaší návykovou látkou. Jakmile trvá odloučení déle, než je pro vás přijatelné, propadáte panice, depresím a bludným představám o jakési blondýnce/svalovci. Odvykací kůra je zdlouhavá a náročná, následky často přetrvávají i několik let. V takovém případě se doporučuje nahradit partnera čokoládou dle vkusu a kalhoty ve velikosti 36 za tepláky neurčitých rozměrů, výsledek vyjde nastejno (čokoláda ovšem chutná).(V)

…vás i v 40 stupňových vedrech něžně laská každý paprsek slunce na kůži a vy máte chuť bosí tančit na stéblech trávy. Rada: Člověku v tomto stavu nelze pomoci. Doporučuje se velké balení opalovacího krému a repelentu.(VI)

…vás nedonutí nadávat ani dopravní zácpa na pražské magistrále ani neschopní kolegové a ještě neschopnější šéf (profesor, rodič).(VII)

… se člověk dokáže hodiny přiblble usmívat na kyselé tváře v dopravních prostředcích.(VIII)

…máte radost při placení parkovného, účtů, pokut, daní,… a ještě ochotně nabízíte příplatek. Když si ochotně vezmete práci navíc a ještě za ni poděkujete, protože vás bude hřát vědomí, že na vás partner bude moci být hrdý, nebo jste zkrátka tak zblblí. Nejtěžší stadium! (IX)

…se z muže rázem stane tajemný rytíř odhodlaně dobývající věž dámy svého srdce, ukrytého pod těžkým brněním, a z ženy se náhle stane poupě toužící po rozpuku.
Varování pro muže: Jízda na koni může být pro začátečníky dosti bolestivá. Varování pro ženy: Bez vody i kytka uschne.(X)
Autor Eliomidenai, 04.01.2009
Přečteno 246x
Tipy 1
Poslední tipující: Kes
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Roztomilé.
Leč nenazvala bych Tě skeptikem, anobrž cynikem (podobnost těchto slov ovšem nenaznačuje, že jejich význam by byl stejný :) )

04.01.2009 18:49:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí