Proč se vdávám...

Proč se vdávám...

Anotace: Protože jsem našla....

Víte co, budu se vdávat....já, nepolapitelná, vždycky tak příšerně svobodná, nezávislá....a hlavně jdoucí ze vztahu do vztahu.....teda spíš od chlapa k chlapovi.....neni to nádherný a až skoro neuvěřitelný? Snad je to věkem, ale já doufám, že je to proto, že jsem s NÍM. Jak vidíte, můžete se uklidnit, protože naivní jsem pořád stejně. Ale to je snad dobré znamení...jsem stejně naivní s ním, jako když jsem byla sama...neokradl mě o mé sny, naopak dal mi nové. A přitom je tak neuvěřitelně jinej...jinej než v mých představách...lidštější se spoustou chyb, ale zase s extra balíčkem navíc, s kterým jsem nepočítala. Já hledala neskutečnou vášeň a lásku takovou, že bude bolet jen co si na ní vzpomenu. Ale nečekala jsem , že dostanu navíc i někoho, kdo je tu pro mě, když je mi zle....kdo mě pohladí, když je smutno, kdo mě donutí přemejšlet nad světem jinak než to dělám já. Kdo do mě rejpne, když mám svý hloupý řeči, kdo mě povzbudí, když mě ostatní brzdí a nevím kudy kam. Ale taky potřebuje, abych mu řekla, že všechno bude dobrý, když se kolem něj děje jen to zlý. Potřebuje, abych při něm stála, když se mu nedaří, abych neodvracela oči, když on pláče a přece přede mnou neztratil důstojnost...................je tolik věcí, který jsou navíc a s kterýma jsem nepočítala.......a to je ten důvod, proč se vdávám...
Autor Květa, 05.01.2009
Přečteno 391x
Tipy 5
Poslední tipující: Kes, Bíša, Jirda, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hodně štěstí :)

07.01.2009 19:51:00 | Kes

Znám dvě osoby, který hrozně moc ovlivnili mě a můj život.Ty osoby znáš osobně..jednou jsi ty a jednou je ta malá blonďatá .) Mám Vás rád obě dvě a moc, tak to zůstane napořád a nepřeji si nic jiného, než abyste byli vy dvě šťastné.
Takže hurá do toho! .)

J*

06.01.2009 17:26:00 | Jirda

Na vdavky je vždycky čas, tohle je jenom v nás... v nás lidech, v pocitech, v jistém chtíči... vdát se, či oženit... to můžeme vždcky... není kam spěchat, ale věřím, že je to krásné. Pro někoho cár papíru, pro někoho svátost... Myslím, že je to krok, který je na trochu větší zvážení, než se rozhodovat, zda-li budu s někým chodit a s kým... Přeji Ti mnoho štěstí a přeji Ti, aby Tvůj vztah vydržel co nejdéle...

05.01.2009 22:26:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí