KONEC VZTAHŮ

KONEC VZTAHŮ

Anotace: Někdy nedáme novému vztahu ani možnost se vztahem stát..

06.Červenec 2008,01:31

Hodně vztahů skončí jěště dříve, než vůbec mohli začít. Jeden z důvodů je nedůvera mezi lidmi. Každý čeká, kdy mu ten druhý podkopne nohy a bojí se odkrýt to, jaký doopravdy je. Aby toho nebylo zneužito. Máme předsudky vůči někomu, koho známe jen krátce a jednání, které nám může připadat jako něco špatného, nebo v nás může vyvolat nějakou mylnou představu o tom druhém, je ve skutečnosti jen další obrana před nedůverou od toho duhého. Bojí se otevřít, stejně jako se bojíme my, akorát se to u každého projevuje jinak.

Každý máme své představy o tom, co hledáme a jaký by ten druhý měl být a když je nesplňuje hned od začátku, tak to zabalíme. Ale co když ten dotyčný je přesně to co hledáme, jen ještě sám nedospěl k rozhodnutí, že nám může opravdu důvěřovat a ukázat vše? Co když zahodíme to co tak dlouho hledáme, jen kvůli nějaký naší divoký teorii, která je podložena jen obranným chovaním toho druhého? Není to škoda?
Autor DeNNI85, 06.01.2009
Přečteno 426x
Tipy 4
Poslední tipující: Agniezka, Someday
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ST- tvoje úvaha mě velice oslovila, protože poslední rok se cítím přesně takhle, nedůvěřuju...už jsem se tolikrát spálila, že snad už ani nemůžu...:( proto je asi lepší nejprve toho člověka poznat, třeba jako kamaráda než hned začít vztah pokud je tam nedůvěra...když to bude láska opravdová, nakonec spolu ty dva budou...

07.01.2009 09:33:00 | Agniezka

Je to skoda, ae zase co se ma stat, stane se... Asi to tak ma byt... Ae ma pravdu... Obcas je to fakt skoda, ze nechame plachnout nekoho, koho jsme vlastne ani poradne nepoznali...

06.01.2009 21:40:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí