Love you and love me

Love you and love me

Anotace: jméno je fiktivní

Pro tebe :-)

Byl pozdní večer první máj, byl první máj, byl lásky čas. Ať už tyhle slova naspal kdokoliv z nás…věděl, že jednou tebe potkám. At už jsi chtěla či nikoliv moje láska byla nakloněna k tobě moje city se tě dotýkaly pouhým pohledem, ale beze slov věděl jsem, že s tebou chtěl bych prožít aspoň jeden den. Den co na nás bude hledět celý svět držet se za ruce upřímným pohledem skrze naše srdce naši lásku být oba jako jedno tělo a duše. Koukat na sebe a vědět, že ten druhý ti říká něžným hlasem miluji Tě. Chci s tebou být jednu noc celý život. Prožít s tebou krásné chvilky, být ti na blízku šeptat ti něžným hlasem ta krásná slova hledět ti do očí a říct Pavlínko miluje Tě. Je krásný den slunce svítí v dál. Jdu cestou samotnou jdu stále sám po cestě beze slov toulám se nevím kam tou cestou nelehkou, já nevím kam jít dál. Pustým lesem dívám se do země hledím na zem. Moje cesta k tobě ať už je lehká či nikoliv já nevím kam šlápnout nevím jak začít jsem v tom ztracen v tom pustém lese beze slov sám se svými slovy myšlenkami na tebe, chtěl bych ti říct to nejvzácnější co člověk vyslovit může. Moje srdce stále mlčí nechce ublížit ti. Ty pouhé okamžiky co strávili jsem spolu ty letmé pohledy co jsme mohly vidět v mých představách. Pohled do očí co prozradil mi uvnitř srdce, že slova nestačí mít tě aspoň na chvilku vedle sebe. Dotýkat se tě rukou po celém těle v paprsku ohně, jenž rozzáří tvé tělo. Na zemi pokryté růžemi já nakláním se nad tebe naše těla se spojí v jeden oheň. Celá se chvěješ, však není to zimou. Já líbám tě po celém těle něžným polibkem do očí ti hledím skrze tvoji duši cítím. Hladím tvou tvář líbám tě na rty rukou hladím tě tvoje tělo opět chvěje se, v celé své kráse jak tě bůh stvořil vidím tě. Něžně se dotýkám tvého těla. Slova nenahradí pocit jenž jsem ucítil, když jsem mohl tě hřát svým tělem líbat tě na rty dotykem své ruky tvé nahé tělo hřát. Ráno se probouzím se srdcem plným radosti a do ouška šeptám ti to co cítím……
Jako déšť padá z nebe i ty jsi mi spadla do náručí ať je tomu tak či onak,mám tě rád a nebude tomu jinak....jako slunce každý den svítí a hřeje jako letní kvítí i já a ty budeme opět spolu...A co víc si přát..nebude to nic víc než jen polibek chtěl bych ti dát..na obě strany, protože jedna..na víc neuškodí...a potom jako noční pták...budu nad tebou kroužit a hezkou noc ti přát ..sesílat polibky shora,aby tě hřály tam dole tam,kde je občas samota.
Autor Swordfish69, 06.01.2009
Přečteno 384x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí