Osobitej vztah...

Osobitej vztah...

Anotace: Zamyšlení nad mým současným "vztahem"... pokud se k tomu jakkoli vyjádříte budu vděčná ... ;-)

Jmenuje se Marek. Už dloho se schylovalo k tomu, že si spolu něco začnem. Byl to kamarád a já jen váhala, jak asi líbá, jestli se mu taky líbím ... Však to určitě znáte...

Pak jsme se viděli na plese, šli jsme se ven projít. Potkali jsme lavičku, sedli si a ani nevím jak, ale za chvíli mě začal líbat a já se nebránila. Ten ples byl nejúžasnější co sem zažila. Jenže přišla ta otázka, kterou tak nenávidím. Při ploužáku se mě zeptal, jak to s náma vidím. Měla jsem mu říct že já s klukama nechodím, protože jim nevěřím a nechci si je připustit k tělu? Pár panáků jsem v sobě měla a tak jsem mu začala vysvětlovat, že asi nijak, že mě všichni chlapi chtěli pro sebe furt a mě to svazovalo...

Jenže slovo dalo slovo, pusa pusu a my spolu začli chodit. Nejdřív jsem si říkala jak to bude supr, taky má málo času a nebude mě tolik hlídat, když já nebudu dělat stíhačku... Ale po pár týdnech, kdy jsme se moc neviděli, jedou má dlouhou školu, pak jízdy, pak jede k babičce, mi zavolal, že jede na lyžák. Já neměla náladu a potřebovala jsem ho u sebe, ale on na týden odjel. Než odjel nezapomněli jsme se pohádat, kdyby se ale aspoň hádal se mnou, on se mi jen omlouval a to mě točilo ještě víc...

Včera přijel, vyměnili jsme si pár esemesek, když přejeli hranice. Ale mě teď vrtá hlavou, jestli to mám dávat dohromady? Problémy jsem si vyřešila sama, čas na mě nemá a mě pár esemesek jak se mu moc stejska a jak mě miluje nestačí...

Tak co myslíte? Mám to urovnat? Nebo se vrátit k flirtům na týden?
Autor Darinka666, 27.01.2009
Přečteno 375x
Tipy 3
Poslední tipující: carodejka, Agniezka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je úvaha?....
no nevim... dávám přednost vážným vztahům:) z tohohle sem už vyrostla.

27.01.2009 21:46:00 | jatox

Flirt na týden bych neoznačil správnou cestou. Co tím chceš dokázat? Ubližuješ sama sobě i druhým.

Na druhou stranu, píšeš, že tě tvůj současný kluk asi nepřitahuje. Otázkou je, co s tím a to je na tobě. To za tebe nikdo nevyřeší :-)

27.01.2009 17:36:00 | Hippy

jo, halka,tak to nevím...já osobně chlapům nevěřím ani slovo...mám velmi špatné zkušenosti s nima...

27.01.2009 14:46:00 | Agniezka

Ach ty lasky, myslim ze ty prvni lasky jsou asi nejkrasnejsi, poznavej sve pratele, bav se o tom ten zivot vlastne je jakym zpusobem to delame je uz jen a jen na nas tak ma mila hodne stesti preji aby sis vybrala jednou toho praveho pro zivot z opravdove lasky!

27.01.2009 14:45:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí