žárlím;)

žárlím;)

Anotace: je to těžké,ale je to úděl pokud máte vedle sebe osůbku o kterou je zájem...

...nikdy jsem nebyla ten žárlivý typ,ale přišel nový vztah, nový člověk, prostě něco nového předtím vcelku nepochopitelného. Není to tak dávno, kdy mi připadali žárlivci jako nesebejistí a zamindrákovaní lidé, popřípadě lidé co sami podvádí a tak se bojí, že něčeho podobného je schopný také partner. Ale teď chápu, že žárlit může i člověk věrný a docela sebejistý( a to já jsem). Moje milovaná osůbka je žárlivá a výbušná:) tohle jsem u předchozích partnerů v takové míře neznala a díky němu jsme, ale také pochopila, že kdo nežárlí nemiluje....tedy pokud je důvod žárlit...a že já mám důvodů docela dost a celkem často, protože esemesky stylem: Máš prej super auto, já zas super kozy... mě opravdu vytáčí i když netuší od koho to je a ignoruje je. Jenže já jsem vcelku hráč a tak to na sobě nedám znát, někdy jen slabě a to s epak zlatíčko diví, kde s eto ve mě bere... Vždyť já přece nejsem ŽÁRLIVÝ typ:)
Autor kotatko1010, 28.01.2009
Přečteno 528x
Tipy 1
Poslední tipující: ZuzInQa
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí