zlomená láska.... pomozte

zlomená láska.... pomozte

Anotace: Kráska co jí zdánilvě nic nechybí... jak klame první pohled, jak bolí zlomené srdce... pomozte jí vy...poraďte...prosím

Obyčejná dívka....obyčejná? .... tmavé vlasy v moderním sestřihu, zelené kočičí oči, smyslné rty, žádoucí úsměv... moderní oblečení... tak trochu hvězdička mezi všemi...

Všude středem pozornosti, žádaná, chtěná, kdo by jí nechtěl? Na druhé straně názor okolních dívek.... "Namyšelná dylinka..." "Ta co má každýho, bože jak je namyšená, co si o sobě myslí?!" ...

Protikladné strany myšlení... pánská a ženská populace, je čemu se divit? Každý to zná... ale jak je asi té dívce...

Říkejme jí Tea... to, že je krásná a umí toho využít, už víme... ale, koho zajímá, co opravdu cítí? K čemu jí jsou kalhoty od Replay a tričko Lacoste... ani jí už netěší zájem tolika kluků, když nemá JEHO...

On byl obyčejný kluk, ničím nevynikal, snad jeho modré oči...ty upřímné oči, do kterých tolikrát hleděla, ale nikdy je nevlastnila...byl ale něčím zvláštní, vždy s ní flirtoval, vždy pro ní měl letmý dotek... ale nic víc...

Tea už byla zoufalá, každý modýlek co se o ní zajímal, každičkej šampon, všichni tyhle kluci jí lezly krkem, vždy její pohled skončil na něm...chtěla jeho...

- dovedete si představit zoufalost krásky, která bojovala o někoho, kdo se jí snad i bál? -

Tehdy si řekla Tea dost... šla za ním, začala koketovat, jako už tolikrát, perfektně naučená strategie, nacvičený, tolikrát osvědčený úsměv.. zabralo to...

Každý den byla Tea štastnější, nidky spolu nechodili, ale ona cítila, jeho chtíč... tak šly dny, až se spolu ty dva jednou ocitli sami, na jednom pokoji... ano tu noc se spolu pomilovali... bylo jí nádherně, milovala ho... ale on?

Od toho večera už Teu nepozdravil, chodil kolem ní, jako kdyby neexistovala...a naší krásce se zbortil svět...

Tolik jí bolelo, že jí nezná, plakala každou noc, jen se utápěla ve vzpomínkách... tak moc ho chtěla u sebe.. k čemu jí byly všichni ty modýlci co jí chtěli... všechno jí to bylo jedno, bez něj, neměl její život smysl...

Od té doby, jemu narostl hřebínek... byl king... vyspal se s tou, kterou každý v okolí chtěl a on jí prostě měl...najednou byl on ten, který si vyskakoval... byl něco.. to něco, co vzniklo z úplného nic... jen z jedné noci s tou, co chce každý...

Tee se zhroutilo úplně všechno... on jí tak moc zklamal... pro slzy už neviděla... neměla chuť žít... propadla se do nitra mejdanů, alkoholu a cigaret.. šlo to s ní z kopce... každá vyplakaná slza, jako by se měnila ve skleničku alkoholu, každý kapesník, jako by byl jedna cigareta... rozhodla se zapomenout... nacházela útěchu v cizích náručích... tak moc jí to dělalo dobře a její pověst brala za své...

Už jí to bylo jedno, neměla pro co žít.. už nebyla ta dívka, kterou chce každý a nikdo jí nemá...její krása teď byla proti ní...nebránila se drobným úletům, co je to polibek, pro ní už nic cenného... vyspala se s kamarádem... vadí to snad?... dik ona nemá pro co žít...

Kamarádi, tedy těch pár co jí zbylo, se jí snažili pomoct, jenže dokud sama nebude chtít... nikdo jí nepomůže....

- tento příběh je záměrně bez konce...Tea totiž ještě neví jak dopadne... Miluje někoho z koho se stalo hovado..ale miluje ho, chápete?... a je to opravdová láska... ta krásná slečna potřebuje pomoct, potřebuje vyléčit od své lásky a nejlépe svojí láskou... kdo jí poradí? Kdo jí zachrání? Pomozte...-
Autor I.walk.Alone, 29.01.2009
Přečteno 458x
Tipy 7
Poslední tipující: Markéta G., Cristinne, kikis, Swimmy, Lilly Lightová
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čím víc Tea ničí sebe samu, tím víc je on navrchu, tím horší se ona zdá...
Sama jsi vlastně už popsala cestu ven, jen to nevidíš - život je trochu jako spirála...
Zamysli se - proč chtěl Teu? Co ho na ní přitahovalo? To, že si myslel, že ji nemůže mít, že na ni nemá, že ona je něco víc, ta pověst... ta, kterou už nemá... Podívej, co se z Tei stalo - proč by o ni měl ten kluk, kterého si přála, stát?
Tea se musí sebrat, nabýt nové "image", lepší než měla dřív, musí být opět něčím vyšším, lepším, nedosažitelným, musí být víc než on, musí ho zase očarovat a dokázat mu, že na něj není tak upnutá, že nestačí, aby si kdokoliv (tím spíš on) jenom zamanul a ona bude jeho... Jenže tak nemůže jen vypadat - musí to z ní být "cítit"... Pak o ni zase bude stát... a ona pak na něj možná pohlédne jinýma očima, možná uvidí něco jiného, než co si přála vidět celou dobu a možná zjistí, že on už není tak skvělý a že jeho nechce... bude to bolet, ale i to by bylo dobře...

Je to těžký, vím, ale věř mi, že to funguje, mám to odzkoušené...
Tak držím Tee palce ;) Criss

06.05.2009 00:37:00 | Cristinne

tezke radit v teto situaci, vsichni rikaj ze to chce cas, vsichni rikaj ze to chce nadeji v lepsi zitrky, ale to jsou jen slova, asi je jen na cloveku samotnem aby si pomohl

27.02.2009 17:44:00 | strašidýlko-střapatý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí