Sobec?

Sobec?

Anotace: Taková malá úvaha nad mou osobou..

Miluju ho..celej ten rok a půl, co jsme spolu, jsem do něj blázen..ale šíleně žárlivej blázen..proč jsem taková stíhačka? Proč se tak chovám? Kdykoliv chce jít někam s přáteli, tak se to neobejde bez mých řečí..a pak od něj poslouchám výčitky, že jsem sobec..horší je, že si tak vůbec nepřipadám..je snad sobectví chtít někoho jen pro sebe? Opravdu nevím.. Pořád mi opakuje:„Já s Tebou nemůžu být 24 hodin denně! Chci si občas někam vyjít! Vidíš jen sebe, vidíš jen to, co chceš Ty.." Je ale sobectví chtít po někom lásku? Projevy lásky? Tápu, jsem zmatená..
Autor Rauha, 30.01.2009
Přečteno 252x
Tipy 2
Poslední tipující: abcabcabc
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A ještě teda já... Chtít po někom lásku - tak to sobectví naopak není, sobectví je chtít po někom aby nám ji neustále vyznával a později i prokazoval...

08.02.2009 20:00:00 | abcabcabc

Chtít mít někoho jen a jen pro sebe - je-li to myšleno doslova - je opravdu velkým sobectvím, ať už je ta láska jak chce veliká... ale dávám ST, pro zvýraznění Tvého dílka - nechť se vyjádří i jiní...

08.02.2009 19:57:00 | abcabcabc

Zrovna k tomu mám co říct. Než jsem si vzal mou nynější ženu, chodil jsem občas taky někam s kamarády. Ale bylo to třeba jen jednou nebo dvakrát do měsíce, více ne.

Manželka to nneměla ráda, taky mi to vyčítala. Časem jsem pochopil, že není žárlivá. Prostě jí jen vadilo, že dokážu jít někam bez ní. Najednou jsem zjistil, že má pravdu. Začala mi chybět. Seděl jsem někde s kamarády a ona tam nebyla. Cítil jsem se nesvůj. Tak jsem to přestal dělat. Jasně, někdy si zajdu s kámošema na pivo, ale jen hodinku nebo dvě. Nemám už tu potřebu. Miluji ji a potřebuji s ní být všude.

Zkus to svému příteli takto podat. Láska je o tom, že dva jsou jedno a nemohou být ani chvíli bez sebe. Samozřejmě to nejde vždy a všude, ale nemělo by se to stávat předmětem častých rozbrojů.

01.02.2009 19:29:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí