Proč????

Proč????

Anotace: někdy mě napadají věci, které prostě musí ven.

Už mě serou všichni ti šťastní lidi, který potkávám na ulici. Jdou si ruku v ruce a na xichtě debilní výrazy. Copak jsem jediný člověk na tomhle světě, který se nemá dobře? Copak jsem jediný člověk na tomhle světě, který s nikým nechodí? Copak jsem jediný člověk na tomhle světě, který není zamilovaný do stejného člověka, který miluje i jeho?

Protože být do někoho zamilovaný jednostranně, není vůbec žádná výhra. Právě naopak. Je to strašný pocit a nedá se s tím nic dělat. Co jsem komu provedla, že se to stalo zrovna mně? Něco zjevně ano, protože dobrovolně v tom tedy rozhodně nejsem.

Fajn, uznávám, nejsem typ na vážný vztahy. Prostě na to nemám nervy. Nedokážu se do někoho po uši zamilovat a být s ním. Asi mám strach. Strach z toho, že když se mi to stane, on mě opustí a já se budu trápit. Proto ten „vztah“ ukončím dřív, než by se něco takového stalo. Ovšem musím přiznat, že to není zrovna účinná taktita. Pak to dopadá, jak to dopadá. Špatně.
Autor the.boss, 31.01.2009
Přečteno 330x
Tipy 1
Poslední tipující: Caracol
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nejsi jediná... pokud tě to uklidní...

01.02.2009 01:18:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí