Žít svůj sen

Žít svůj sen

Anotace: Jak naplnit své sny?

Mnozí mladí lidé se zamilují a je to fajn. Prožívají úžasnou dobu svého života. Brzy však přichází doba, kdy se k lásce přidává sex. Zvláště mladí muži se ohlížejí po nejbližší oběti. Žena je zajímavá tím, že chrání sama sebe. Kdo by chtěl takovou, která se odevzdává každému, který je poblíž? Přesto však i mladá žena, která je „neposkvrněná“, mnohdy podlehne. Často tak přestane být pro svého muže atraktivní. Mladý muž ji dobývá a nesmírně si jí váží, když svou neposkvrněnost chrání. Pokud ji poté muži nerozvážně odevzdá, ztrácí část sebe samé.

Láska není sex. Sex je jen doplnění lásky, splynutím dvou milujících se lidí v jedno. Mladá dívka, která svou neposkvrněnost nerozvážně odevzdá, už nikdy není jako dřív. Je to dar, který je třeba opatrovat. Když to člověk přehání s láskou samotnou, vede to k dobrému. Když to přehání se sexem, může to vést k vnitřním zraněním a pohlavním nemocem.

Láska někdy bolí. A to je dobře. Člověk je egoista, lásku chce jen pro sebe. V okamžiku, kdy se musí dělit, začíná to bolet. Láska je o tom, že se člověk alespoň trochu rozdává pro druhé. Rozdává sám sebe, svou lásku, čas, radost, peníze. A to není jednoduché. Ale právě v tomto spočívá podstata lásky. Naučili jsme se příliš nenávidět, příliš posuzovat, příliš hledat sami sebe. Teď je třeba se od toho odvrátit a začít žít trochu opravdovou lásku. Sám na sobě jsem zjistil, že to přináší skutečnou radost a naplňuje to život. Zkuste třeba jen jeden den obětovat tím, že navštívíte nemocné v nemocnici nebo postižené lidi v ústavech pro nemocné. Nejen ten den, ale i několik dalších budete zažívat skutečnou radost. Láska je o tom, že člověk je prospěšný druhým, že pomáhá. A to může udělat každý z nás. Svět potom bude o něco krásnějším místem.

Lidé si často stěžují, že nemohou žít své sny. Začněme ho žít již tady a teď. Tím, že začneme milovat, svět kolem nás se promění. Rajská zahrada není vysněným místem fantaskního magora. Rajskou zahradou je celý tento svět, který jsme však tak mnoho pošpinili svým egoismem. Jako opravář opraví to, co je pokažené, tak i my můžeme opravit to, co jsme pokazili. Stačí jen chtít, stačí jen milovat a začít žít své sny.
Autor Hippy, 01.02.2009
Přečteno 504x
Tipy 4
Poslední tipující: Anne Leyyd, strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Napsal jsi to opravu moc pravdivě. Ve svém okolí moc lidí (děvčat) která by se takto chovala neznám. Je jich jen málo, ale přece ještě nevymřely! :)

06.04.2009 16:21:00 | Anne Leyyd

Ale když moc "miluješ", přijde zklamání a to tě pak utvrdí v uzavření se do sebe. pak si dáváš pozor, jak moc dáváš "lásku" najevo. promiň za ty uvozovky, ale já na lásku nevěřím.... Co je to?

01.02.2009 19:08:00 | Stinking Lady

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí