vzpomínka na lásku

vzpomínka na lásku

Anotace: bylo to krásné, je to pryč, zanechalo to šrám na srdci, změnilo mě to a já už nikdy nebudu stejná...

V hlavě se mi honí tisíce otázek..ani nevím jak začít...Trápí mě jedna věc.Nevím jestli to někdy bude jiné, třeba mě alespoň někdo pochopí a moje srdíčko si uleví od tíhy co musí snášet.Proč mě pořád nikdo nechápe, ani ty a to v tebe jsem nejvíc věřila.Proč... možná proto že jsi mi byla blíž, blíž než ostatní. V životě jsem toho tolik ztratila ale mnoho také našla. A asi před rokem jsem našla to nejcenější co člověk v životě má LÁSKU. Tu pravou lásku kterou už asi nepoznám.Pravou, opravdovou, pochopila jsem co znamená milovat, co znamená toužit po někom. Ale jak už to bývá nechala jsem jí proklouznout mezi prsty.Nechala jsem si tě utéct, no osudová chyba. Pamatuješ?Já na to nikdy nezapomenu.Pořád mám před očima tvůj pohled na mě, cítím tvoji vůni. Neustále se mi vrací zpět tvé vyznávání lásky .Tak ráda bych na tebe zapoměla ale nejde mi to.Bojuji sama se sebou, vyčerpává mě to.Už nemůžu, nemám na to sílu.V noci se mi o tobě zdá.Je to zvláštní, ale už je to víc než půl roku, co se kvůli tobě trápím, bojuju sama se sebou. Marně. Když tě vidím chci tě obejmout, mám chuť tě líbat.Možná za mě mluví jen hromada pocitů a smutno co mě tíží.Chci utéct, schovat se, před vším, před světem, před tebou. Ale vím ,že tomu všemu neuteču,ale nemohu jinak, trpím jako člověk ,který má každou chvíli žemřít. Nečekám radu jen pochopení.Jsem zavřená v tunelu...ale nevidím světlo na konci, jsem ztracená v husté tmě a nevím jak dostat se z ní ven,nevím jak dýchat, když nejde se nadechnout. Jsi má jediná,snad posledni možnost. Možnost, která ale nemůže nastat, ty už o mě nestojíš, tak proč pořád mé srdce doufá, neumím mávnout rukou, říct je to pryč a přestat na tebe myslet, nedokažu to.Teď ti dokážu v slzách říct jen miluji tě. Vrať se mi!!Vím nikdy se to nesplní, ale já v to pořád tajně doufám a nikdy nepřestanu. Tak jako tě nikdy nepřestanu milovat...
Autor strašidýlko-střapatý, 04.02.2009
Přečteno 974x
Tipy 27
Poslední tipující: Alexita, Aliklat, Isquieasuus, PaGy, Bíša, PPetrushka, Haniéčka, Agniezka, Andělská holka, Mounkey, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

víš, znám citát, kteřý říká že ten, kdo tě rozpláče, ten si tvé slzy nezaslouží a ten, kdo by si je zasloužil, tak ten tě nerozpláče. A je to pravda... láska je mrcha... ale i když se zdá, že už žádná jiná nepřijde, tak neboj, ona je dostatečně vlezlá, aby to zvládla :) minulost se bude pořád vzdalovat, a s ní i bolest... možná zůstanou jizvy, ale nebude to krvácet.. znovu najdeš sílu bojovat a najít v tunelu světlo ( a ne, nebude to vlak! XD) Ty to zvládneš :-*

10.04.2009 12:21:00 | Juliete

krásně upřímné...nádherné...neboj, bude zase všechno dobré...slibuju :)

13.03.2009 16:39:00 | Agniezka

Tohle jsem si prožívala rok..:-( A´teĎ trpím z toho důvodu, že se naopak nedokážu zamilovat.. Že pořád srovnávám s tou osobou předtím..:-( Noo, přeju Ti štěstí, ať to překonáš a nejdeš někoho kdo Tě pochopí a setře slzy!:-)

11.03.2009 16:01:00 | Haniéčka

píšeš : bylo to krásné, je to pryč, zanechalo to šrám na srdci, změnilo mě to a já už nikdy nebudu stejná..." No a o tom je život, vše co zažiješ Tě nějak změní.. Držím palce, bude líp, neboj :-)

24.02.2009 21:06:00 | certsest

Smutné...Já Tě chápu...

22.02.2009 09:53:00 | Mounkey

Jestli Ti to pomůže tak tohle znám... snad se to časem spraví..

15.02.2009 16:33:00 | hulahulahula

Přeji Ti, aby bylo dobře na duši i v srdíčku. Jen malá rada: piš! Dostaň to ze sebe, každé slovo dokáže pomoci...

13.02.2009 10:05:00 | Lilly Lightová

Touha a stesk dokáže pěkně rozežírat..Přeji, ať se rozjasní:-)

11.02.2009 21:07:00 | Kyška

jo...asi tě vážně chápu...

09.02.2009 20:38:00 | shakespeares

Já tě taky chápu.To už snad víš;) A souhlasím s Nikitou-věř v lepší zítřky!

06.02.2009 12:14:00 | kleopatra.sedma

ST! máš ode mne za upřímnost. Vím, cítím, jak Ti je, mnohé už vím. Jednou poznáš někoho jiného, bo něco lepšího, pak tohle trápení skončí. Dokud na to všecko budeš tak moc intenzivně myslet, jako to nejspíše děláš, nepřestane to nikdy bolet. Život i láska jsou jistým bojem, ale neztrácej nikdy víru a náděj v lepší... věci, poznání, zítřky.

Mám Tě ráda, zvládněš to, myslím, že už snad má pár přátel, kteří rozumí. :o)

04.02.2009 21:52:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí