Miluju, když...

Miluju, když...

Anotace: Prostě to přijde a člověk to musí napsat :)

Miluju,, když mě vítáš ve dveřích a já tě můžu pozdravit a dát ti pusu. (a užívám si to, že společný čas teprve začíná...)
Miluju, když si děláš legraci a když mě provokuješ. A přitom tolik miluju ty chvilky, kdy si položíš hlavu na moje rameno a najednou jsi úplně jiný... (a myslím na to, jak dovedeš navodit romantickou atmosféru jedním gestem...)
Miluju, když stojíš proti mně, chytneš mě za tváře a pohladíš mě...(a podíváš se mi do očí tak, že zapomenu na zbytek světa...)
Miluju a zároveň tak nenávidím ( ;-) ), když provokuješ jinýma holkama... (a tiše doufám, že jen provokuješ, i když bych to nepřiznala...)
Miluju, když mě líbáš na krku a po celém těle... (a to, jak reaguješ na to, co dělá při tvých dotycích moje tělo...)
Miluju, když spolu koukáme na film a já se musím bránit, abych neříkala, co tam bude protože vím že ti to vadí... (a miluju tvoje úsměvy, když to na mě vidíš...)
Miluju, když spolu jdeme po ulici držíme se za ruce... (a to, že když přecházíme, stačí mi ohlédnout se jenom na mojí stranu protože vím, že na tu druhou se ohlédneš ty...)
Miluju, když společně zavzpomínáme... Miluju ty vzpomínky...

Nenávidím, když se loučíme. Nenávidím, když odcházím já od tebe, nebo ty ode mě... (a vím, že společný čas už končí...)
A...
Miluju, když mě vítáš ve dveřích a já tě můžu pozdravit a dát ti pusu. (a užívám si to, že společný čas teprve začíná...)
Autor GirlFromTheRain, 05.02.2009
Přečteno 1231x
Tipy 15
Poslední tipující: snítek, Teereezkka, w.p., Simísek, maranika, její alter ego, prostějanek
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

přidávám se ..sem taky ráda že si šťastná a proto si užívej každou možnou společnou chvilku (které tak miluješ:)

07.02.2009 19:35:00 | pohodářka

Jsem ráda, že jsi šťastná:)

07.02.2009 00:57:00 | Simísek

ake proste. aka pravda!

05.02.2009 21:23:00 | maranika

holka, holka... ty mi mluvíš z duše :)...

05.02.2009 18:36:00 | prostějanek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí