Za ručičku a za nos

Za ručičku a za nos

Anotace: Co je to školní láska? Není to jenom hra na schovávanou, kterou hrajeme se svými stíny?

Musím, jako jindy, začít příkladem. U nás ve třídě spolu vážně chodili kluk a holka (zázrak). Velmi trefně to jeden nejmenovaný člověk okomentoval "...tragéd k tragédovi sedá...". Každopádně po pár týdnech se rozešli a teď si pořád nadávají.
Možná, že vám to příjde normální, ale já mám otázku. Proč, ptám se, proč ve školních letech balíme holky, když víme, že navěky to nepotrvá a že definitivní lásku zažijeme možná na vysoké (a možná taky nikdy)?
A vůbec, co to dává? Ten báječný pocit cucat se s někým vystaven v ústrety výsmechu ostatních spolužáků? Držet se s někým za ručičku?
Zeptám se obráceně: co nám to bere? Jakkoliv nemám rád heslovité vyjadřování, musím si udělat výjimku: Bere nám to peníze, čas, přátele, zájmy, vlastní tvář, schopnost nezávislého rozhodování, a naopak nám to dává ten úžasný pocit mít nervy v kýblu.
Ano, budete mi oponovat sexem, ale já mám na vás upletený bič: Zvýší snížená věková hranice povolených souloží ochotu mldých holek stát se svobodnou matkou?
Takže přátelé, chcete krátké, impulzivní, až virové vztahy, nebo počkáme, až bude čas?
Autor 1984, 14.02.2009
Přečteno 373x
Tipy 7
Poslední tipující: Carver, Barpob, I.walk.Alone, strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to pravda.

27.05.2009 18:32:00 | Carver

můžu se pochlubit, že já ne

24.02.2009 11:30:00 | 1984

Tohle mi vzalo dech...myslim,ze kazdy si prosel nejakou formou 'school love' a tenhle text by si mel precist,aby takovou blbost neudelal znova...diky...

24.02.2009 09:52:00 | Barpob

Miluju spolužáka.... chci ho stále.... ale už i já vím, že dřív než vyjdu tuhle školu to prostě nejde... zbývá "nám" poslední rok... pak se rozhodne... tenhle text je pravda! Naprostá, surová, bolestivá pravda!

15.02.2009 19:07:00 | I.walk.Alone

zkušenost

15.02.2009 17:28:00 | S-i-mi-s-i-n-k-a

zkusila jsme si takovou lasku,,,a nakonec jsem se s nim rozeslo, protoze presne jak je tady napsane, vic mi to bralo, nez davalo

14.02.2009 15:00:00 | strašidýlko-střapatý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí