Pro Tebe

Pro Tebe

Anotace: =)

Chci, abys věděla, jak moc se mi změnil život od chvíle, co Tě znám. Kolik si toho dokázala. Protože si ani sama neuvědomuješ, jak moc si mi dala tím, že si mi vstoupila do života.
Po létě jsem si řekla, že se zaměřím na školu, práci a své zájmy, že prostě na nějakou lásku nemám chuť a ani sílu. Moji přátelé se stále rozcházeli, kamarádky se navzájem podváděly, všechno směřovalo k tvrzení, že láska neexistuje, že jde jen o chtíč a uspokojení. Na jednu stranu jsem byla ráda, že mi takhle nikdo neubližuje, že si nemusím dělat hlavu s tím, zda mě někdo podvádí, nebo ne. Vyhovovala mi samota. Ale na druhou stranu mi chybělo mít někoho, s kým bych mohla všechno sdílet…
Do chvíle než jsem přijela k Tobě domů, jsem stále byla ještě velmi nervózní, nevěděla jsem, jak Tě mám brát, nemohla jsem říct, že si má dívka, přesto jsem Tě nemohla nazvat ani kamarádkou, protože jsem k Tobě cítila víc než jen přátelství.
Náš první polibek byl nádherný, pořád vzpomínám na to, jak ses na mě podívala, než si mě políbila. Roztřásla se mi kolena. Srdíčko mi bušilo jak zvon katedrály. A první společně strávená noc? Nedokážu popsat, jak šťastně sem se cítila. Věděla jsem, že od této chvíle jsi moje a já Tvoje. Měla jsem konečně 100% jasno. Myslela jsem, že tuhle chvíli, tolik štěstí už nic nepřebije. Ale o pár týdnů později si mi řekla ,,Miluju Tě „ a mě se chtělo štěstím plakat. Nevěděla jsem, že dokážu tolik cítit k jedné osobě. Zamilovala jsem se, hluboce a nejsi pro mě jen nějaký flirt. Jsi mi vším, dokážu si s Tebou představit svou budoucnost. Přeji si dát Ti všechno, co si budeš přát.
Opravdu moc chci, aby si byla šťastná a udělám proto všechno, co je v mích silách. Vím, že to nebudeme mít jednoduché. Ale i přesto v nás věřím. Ty jsi můj vzduch, má voda, má síla a zároveň má slabina. Bez Tebe jsem ztracená. Ještě před půl rokem jsme se neznaly a dnes si bez Tebe nedovedu svůj život představit. Spolu všechno zvládneme… MILUJU TĚ …
Autor Psychodepka, 15.02.2009
Přečteno 438x
Tipy 2
Poslední tipující: Black*Death
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Strašně moc ti to přeju, protože TY si zasloužíš být moc a moc šťastnááá:-)

16.03.2009 19:19:00 | Black*Death

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí